ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمپانی حفاری Boring ایلان ماسک
تکنولوژی

کمپانی متعلق به ایلان ماسک مجوز حفر تونل در زیر شهر واشنگتن دی سی را دریافت کرد

کمپانی حفاری و تونل کاری تحت مالکیت ایلان ماسک چند روز پیش موفق شد مجوزهای لازم برای حفر یک تونل زیر زمینی جهت احداث یک خط هایپرلوپ مابین دو شهر واشنگتن و نیویورک را به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

کمپانی حفاری و تونل کاری تحت مالکیت ایلان ماسک چند روز پیش موفق شد مجوزهای لازم برای حفر یک تونل زیر زمینی جهت احداث یک خط هایپرلوپ مابین دو شهر واشنگتن و نیویورک را به دست بیاورد.

قرار است شرکت Boring از هفته آینده عملیات حفاری خود را در ناحیه ای غیر مسکونی واقع در شمال شرق پایتخت آمریکا آغاز نماید. طول، عمق و حجم حفاری مذکور هنوز اعلام نشده است. سخنگوی این کمپانی تنها اعلام کرده است که جهت اجرای خط انتقال فوق سریع مورد بحث می بایست برخی از خیابان های شهر نیویورک مسدود شوند.

در سال قبل ایلان ماسک در توییتی اعلام کرده بود که توانسته موافقت شفاهی مقامات دولت ایالات متحده را برای احداث یک خط هایپرلوپ مابین ایالت های نیویورک، فیلادلفیا، بالتیمور و واشنگتن دی سی را دریافت کرده است.

کمپانی حفاری Boring ایلان ماسک

لازم به ذکر است که Boring چند ماه قبل عملیات حفر یک تونل آزمایشی دو مایلی را در زیر مقر کمپانی فضایی اسپیس اکس -که آن هم متعلق به ماسک است- آغاز کرده است. مقدمات کار برای حفر یک تونل پایلوت به طول ۶.۵ مایل نیز در لوس آنجلس در حال فراهم شدن است. تونل مذکور قرار است نخستین مسیر هایپرلوپ با مختصات واقعی باشد که می تواند بستری برای تست تمام سخت افزارها و سامانه های الکترونیکی به حساب بیاید.

ایلان ماسک اصرار دارد که عملیات حفاری تونل ها به دست کمپانی تحت مدیریت خودش به انجام برسد. او معتقد است که Boring با فناوری های نوینی که در اختیار دارد می تواند سریع تر و دقیق تر از سایر شرکت ها مسیرهای مورد نظر را حفر نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی