ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عملکرد فوق العاده موبایل گیمینگ شیائومی در بنچمارک آنتوتو و افشای مشخصات کامل

اگرچه هنوز زود است که اعلام کنیم رسماً وارد دوران طلایی اسمارت فون های گیمینگ شده ایم، به نظر می رسد این حوزه از بازار در حال جلب توجه برخی تولیدکنندگان است. کمپانی ریزر نخستین ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

اگرچه هنوز زود است که اعلام کنیم رسماً وارد دوران طلایی اسمارت فون های گیمینگ شده ایم، به نظر می رسد این حوزه از بازار در حال جلب توجه برخی تولیدکنندگان است. کمپانی ریزر نخستین شرکتی بود که بعد از سال ها، دست به تولید یک موبایل گیمینگ تازه زد و حالا ظاهراً نوبت به شیائومی رسیده تا به تولید دیوایسی مشابه بپردازد.

به تازگی موبایلی با نام رمز «BlackShark» در پایگاه داده آنتوتو رویت شده و بنچمارک صورت گرفته، از دستیابی به امتیاز بسیار تحسین برانگیز 270,680 حکایت دارد که 100 هزار امتیاز از ریزر فون بالاتر است. علاوه بر این، بلک شارک توانسته 5 هزار امتیاز بالاتر نیز نسبت به بنچمارک گلکسی اس 9 سامسونگ دریافت کند که نشان می دهد با موبایلی حقیقتاً قدرتمند طرف خواهیم بود.

فارغ از امتیار کسب شده، موبایل بلک شارک شیائومی تمام سخت افزارهای لازم برای دستیابی به بالاترین پرفورمنس را نیز شامل می شود. چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و مشخصات دیگری مانند پردازشگر گرافیکی آدرنو 630، هشت گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 8.0 اوریو هر آن چیزی هستند که یک گیمر حرفه ای به آنها نیاز دارد.

علاوه بر این، نمایشگر دستگاه که نسبت ابعادی برابر با 18:9 دارد، رزولوشن 2160x1080 پیکسل را به نمایش می گذارد اما هنوز اطلاعاتی درباره ابعاد یا نرخ رفرش آن در دست نیست. مثل همیشه، شاید بد نباشد که به این خبر با عینک بدبینی نگاه کنید و تا اخبار رسمی منتظر باقی بمانید، اما این حقیقت که شیائومی شرکتی به نام BlackShark تاسیس کرده تا بر ساخت موبایل های گیمینگ متمرکز باشد قطعاً اعتبار این بنچمارک تازه را افزایش می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    شیاعومی برند محبوب من

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    همه چیزش خوبه ولی برا گیمینگ حافشه هم خیلی مهمه
    32 گیگ؟

    • یحیی خالدی
      یحیی خالدی | ۲ اسفند ۱۳۹۶

      حافظه

  • Silencer
    Silencer | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    پرچم بالاست، بالاتر هم میره... شیائومی پتانسیل بالایی در تولید گوشی های با کیفیت داره که کم کم خواهد توانست بخش کثیری از بازار رو در اختیار خودش بگیره و سایر تولید کنندگان بزرگ رو به چالش جدی برای فروش بکشونه.

مطالب پیشنهادی