ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه اگزینوس گلکسی اس 9 پلاس در سایت گیک بنچ رویت شد

اخیراً مشخصاتی از پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی 9 در سایت گیک‌بنچ منتشر شده است. حال نوبت به آن رسیده که موبایل گلکسی اس 9 پلاس توجه همگان را به خود جلب کند. اکنون مدلی که ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

اخیراً مشخصاتی از پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی 9 در سایت گیک‌بنچ منتشر شده است. حال نوبت به آن رسیده که موبایل گلکسی اس 9 پلاس توجه همگان را به خود جلب کند. اکنون مدلی که از چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ استفاده می‌کند، در سایت گیک بنچ رویت شده و از تعبیه شدن ۶ گیگابایت رم و اندروید اوریو در آن خبر می‌دهد.

این مدل موفق شده در تست تک هسته ای و چند هسته‌ای وبسایت گیک‌بنچ به ترتیب امتیاز ۳۷۷۳ و ۹۰۲۴را کسب کند.

این مدل توانسته بردار کوچکترش را که از همین چیپست یعنی اگزینوس ۹۸۱۰ بهره می‌برد، شکست دهد اما تفاوت میان امتیازشان آن قدر زیاد نیست. پیش از این مدل گلکسی اس 9 توانسته بود امتیاز ۳۶۴۸ و ۸۸۹۴ را به ترتیب در بخش‌های تک هسته ای و چند هسته‌ای کسب کند. این مطلب بدین معنی است که مدل پلاس این پرچمدار تقریباً ۱۲۰ نمره بیشتر بدست آورده است.

ممکن است نمرات بهتر مدل پلاس به دلیل برخورداری از میزان بیشتر حافظه‌ی رم صورت گرفته باشد چرا که این مدل از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد، درحالی‌ که این ویژگی در مدل گلکسی اس 9 تنها ۴ گیگابایت است. این در حالی است که هر دوی گجت‌ها از یک نمایشگر +QHD سوپر AMOLED بهره می‌برند که مسلماً اندازه‌های متفاوتی دارند.

هرچند برتری نسخه پلاس پرچمدار امسال سامسونگ نسبت به نسخه معمولی آن فقط در ابعاد نمایشگر نخواهد بود، بلکه این محصول از لحاظ ویژگی‌های سخت افزاری نیز نسبت به برادر کوچکتر خود برتری خواهد داشت.

جالب ترین ویژگی هایی که برای ماژول دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی دوربین گلکسی S9 پلاس ذکر شده مربوط به قابلیت تغییر گشادگی لنز آن در محدوده f/1.5 تا f/2.4 است. به خصوص که امکان انتخاب مقدار دلخواه برای کاربر نیز وجود دارد.

این موبایل‌ها قرار است تا ۴ روز آینده در کنگره جهانی موبایل واقع در بارسلون رونمایی شوند و اگر به شنیده‌های قبلی استناد کنیم می‌بایست انتظار عرضه سراسری دو پرچمدار سال ۲۰۱۸ کره ای ها را از روز ۱۷ اسفند داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sina zakeri
    sina zakeri | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    دیجیاتو عزیز میشه یه کم حداقل تجمیع کنی اخبار سامسونگ رو؟ اسم سایتتو بزار سامسونگیاتو! والا برندهایی مثل ال جی جای هیچ خبری ندارن؟ این همه خبر از این برند ها هستند ولی چسبیدی به سامسونگا

مطالب پیشنهادی