ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات احتمالی اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت منتشر شد

در حالی که سونی خود را برای معرفی دو موبایل جدید اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت طی کنگره جهانی موبایل آماده می کند، یک منبع اروپایی مشخصات این دو مدل را پیش از رونمایی رسمی افشا کرده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

در حالی که سونی خود را برای معرفی دو موبایل جدید اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت طی کنگره جهانی موبایل آماده می کند، یک منبع اروپایی مشخصات این دو مدل را پیش از رونمایی رسمی افشا کرده است.

وب سایت Swedroid.se که بزرگترین وبلاگ اندروید در اسکاندیناوی به شمار می رود، مدعی شده که اکسپریا XZ2 از نمایشگر 5.7 اینچی HDR با نسبت تصویر 18:9 بهره می برد که با پوشش گوریلا گلس 5 حفاظت شده است.

اکسپریا XZ2
عکس تزئینی است

این اسمارت فون به چیپست اسنپدراگون 845، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و سنسور اثر انگشت در پنل عقب مجهز شده اما از جک هدفون 3.5 میلیمتری بی بهره است.

از سوی دیگر اکسپریا XZ2  کامپکت که روز گذشته تصاویری منتسب به آن منتشر شده بود، میزبان نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن FHD پلاس است که از HDR پشتیبانی کرده و زیر لایه ای از گوریا گلس 5 قرار گرفته است.

این مدل هم مانند برادر بزرگتر خود از چیپست اسنپدراگون 845، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. شاسی XZ2  کامپکت تا حد زیادی شبیه به مدل های 4.6 اینچی قبلی است اما نمایشگر آن بزرگتر شده است. حذف جک هدفون و تعبیه حسگر اثر انگشت در پنل عقب از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

بر اساس گزارش این سایت موبایل های اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت از پانزدهم ماه جاری عرضه شده و به ترتیب 799 و 740 دلار قیمت خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sasan_Entezari
    Sasan_Entezari | ۲ اسفند ۱۳۹۶

    بهتر که fhd بزنه، باتری که برای من مهمتره.

مطالب پیشنهادی