ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل فعال سازی صوتی سیری و مقاومت در برابر آب را به ایرپادهای خود می آورد

برنامه ریزی های اپل برای مدل های جدید AirPod هایش در گزارش اخیر خبرگزاری بلومبرگ افشا شده است. این کمپانی قصد دارد ایرپادهایی که ابتدا در سال 2016 عرضه شدند را به روزرسانی کرده و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

برنامه ریزی های اپل برای مدل های جدید AirPod هایش در گزارش اخیر خبرگزاری بلومبرگ افشا شده است. این کمپانی قصد دارد ایرپادهایی که ابتدا در سال 2016 عرضه شدند را به روزرسانی کرده و قابلیت هایی مانند چیپ وایرلس بهبودیافته و امکان فعال سازی فرمان های صوتی با گفتن عبارت «Hey Siri» را به آنها بیفزاید.

در حال حاضر، ایرپادهای اپل از چنین فرمانی پشتیبانی نمی کنند و برای فعال سازی سیری باید با انگشت خود به یکی از ایربادها ضربه بزنید. بلومبرگ اضافه می کند که بعد از سال 2018، مقاومت در برابر آب نیز از قابلیت هایی است که راه خود را به ایرپادهای اپل باز می کند.

در جهان هدفون های معمولی، مدل های محبوب می توانند برای سال ها بدون به روزرسانی فروخته شوند اما در جهان اپل، عرضه مداوم و سریع مدل های ارتقایافته اتفاقی کاملاً قابل انتظار است. بنابراین برای هیچکس جای تعجب ندارد که اپل از همین حالا برای دو مدل دیگر از ایرپاد برنامه ریزی کرده است.

مهم ترین نکته درباره خبر امروز احتمالاً بهبودهای چیپ وایرلس باشد. اپل از همین حالا با چیپ W1 که آیفون را به ایرپادها و برخی مدل های Beats متصل می کند به بهترین و بی دردسرترین تجهیزات صوتی بلوتوث دسترسی دارد. هر بهبود دیگری فارغ از اینکه تا چه حد کارایی را افزایش می دهد، به اپل در برابر تولیدکنندگانی که هنوز قادر به ارائه روشی آسان برای همگان سازی دیوایس هایشان با اسمارت فون ها نیستند برتری می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی