ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ssangyong-e-siv-concept-teaser (1)
خودرو

اولین گام برقی سنگ یانگ؛ رونمایی از کراس اوور برقی e-SIV در نمایشگاه ژنو

هشتاد و هشتمین دوره نمایشگاه خودروی ژنو تا چند روز دیگر افتتاح می شود. با نزدیک شدن به زمان برگزاری، رفته رفته خودروسازان مختلف نسبت به برنامه ها و مدل هایی که در این نمایشگاه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

هشتاد و هشتمین دوره نمایشگاه خودروی ژنو تا چند روز دیگر افتتاح می شود. با نزدیک شدن به زمان برگزاری، رفته رفته خودروسازان مختلف نسبت به برنامه ها و مدل هایی که در این نمایشگاه معتبر بین المللی رونمایی خواهند کرد، اطلاع رسانی می کنند.

Geneva International Motor Show 2018 - 1

سنگ یانگ یکی از این خودروسازان است که اعلام کرده با یک مفهومی الکتریکی در ژنو حاضر خواهد شد. طبق انتظار این مدل کانسپت نیز در کلاس خودروهای کراس اوور طبقه بندی شده و e-SIV نام خواهد داشت.

به گفته کره ای ها e-SIV پیش نمایشی از یک کراس اوور کامپکت است که در سال های آینده وارد فاز تولید خواهد شد. این مدل در واقع شاید نسخه الکتریکی کوراندو در یک قامت دیگر بوده و احتمالا با نامی دیگر به فروش خواهد رسید.

ssangyong-e-siv-concept-teaser

طرح ها و تصاویر اولیه ای که سنگ یانگ از مفهومی جدید خود منتشر کرده، بسیار جذاب و هیجان انگیز بوده و نوید یک مدل زیبا را می دهند. البته از آنجایی که این گونه طرح ها معمولا اغراق آمیز هستند، برای قضاوت نهایی باید منتظر مدل واقعی که در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی می شود، ماند.

ssangyong-e-siv-concept-teaser (2)

اگر مایل هستید که بدانید اسم e-SIV از کجا آمده باید اشاره کنیم که این نام از حروف ابتدایی عبارت " Electronic Smart Interface Vehicle" بر گرفته شده است. با توجه به این عبارت می توان گفت که کراس اوور مفهومی سنگ یانگ با انبوهی از تکنولوژی های پیشرفته و احتمالا فناوری خودران پا به ژنو خواهد گذاشت.

ssangyong-e-siv-concept-teaser (2)

از لحاظ اندازه سنگ یانگ e-SIV ابعادی برابر با 4460 میلی متر طول، 1870 میلی متر عرض و 1630 میلی متر ارتفاع دارد؛ فاصله محوری یا همان wheelbase نیز 2675 میلی متر اعلام شده است.

نیرو بخش این کراس اوور کامپکت مفهومی یک موتور برقی است که 188 اسب بخار قدرت دارد. با تکیه بر این پیشرانه e-SIV می تواند به حداکثر سرعت 150 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. درباره ظرفیت باتری این خودرو هنوز حرفی به میان نیامده، اما می توان با یک بار شارژ تا 450 کیلومتر مسافت را پیمود؛ همچنین با 50 دقیقه شارژ تا 80 درصد از ظرفیت آن پر می شود.

ssangyong-e-siv-concept-teaser (4)

سنگ یانگ معتقد است که e-SIV یک "مدل استراتژیک برای برند" بوده و تصویری از سیاست های این کمپانی را در قبال پیشرانه های الکتریکی ترسیم می کند.

غرفه سنگ یانگ در نمایشگاه خودروی ژنو علاوه بر کانسپت e-SIV میزبان پیکاپ موسو نیز خواهد بود تا زمینه حضور آن در اروپا فراهم شود. ناگفته نماند e-SIV پنجمین کراس اوور کاملا الکتریکی است که سنگ یانگ در طول چند سال اخیر رونمایی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sina.z
    sina.z | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    قسمت چراغ عقبش منو یاد نیسان مورانو می اندازه

مطالب پیشنهادی