ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش DS با اقساط بدون بهره

شرکت آرین موتور تابان، نماينده رسمي برند پريميوم DS Automobiles فرانسه، شرایط فروش ویژه 3 مدل DS مدل 2018 با اقساط 24 ماهه بدون سود را در تعداد و مدت محدود اعلام کرد. این شرایط ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

شرکت آرین موتور تابان، نماینده رسمی برند پریمیوم DS Automobiles فرانسه، شرایط فروش ویژه 3 مدل DS مدل 2018 با اقساط 24 ماهه بدون سود را در تعداد و مدت محدود اعلام کرد.

این شرایط فروش شامل سه مدل DS 3 ، DS 5 و DS 6 می شود و وام در نظر گرفته شده برای این خودرو ها از 70 تا 125 میلیون تومان است که با توجه به میزان وام و اقساط بدون سود 2 ساله ایده آل ترین شرایط فروش در بین همه شرکت ها و خودروهای بازار را نشان می دهد.
کراس اوور DS 6 با قیمت 330 میلیون تومان در طرح خرید نقدی با تخفیف 10 میلیون تومانی به خریداران عرضه می شود و در صورت انتخاب طرح اقساطی بدون بهره مشتریان می توانند با ارائه 205 میلیون تومان پیش پرداخت از 125 میلیون تومان وام بدون سود با دوره بازپرداخت ٢۴ ماهه بهره مند شوند . اقساط ماهیانه این خودرو نیز 5.208.000 تومان است و به صورت فوری به متقاضیان تحویل داده می شود.
‏ DS 3 داراى موتور ١٢٠٠ سی سی مجهز به توربو شارژر با توان خروجی ١١٠ اسب بخار و گشتاور ٢٠۵ نیوتن متر است.
از جمله آپشن های تعبیه شده در این هاچ بک مجلل فرانسوی می توان موارد زیر را نام برد :
صفحه نمایش 7 اینچی لمسی تمام رنگی چند کاره ( سیستم مولتی مدیا ، مسیر یاب و کنترل شرایط خودرو ) ، قابلیت سازگاری با انواع گوشی های هوشمند ؛ با استفاده از Apple Car Play و Mirror Link می تواند به گوشی اپلی یا اندرویدی شما متصل شود و از تمامی قابلیت های گوشی استفاده کند ، صندلی های اسپرت تمام چرم ناپا با طرح دست بند ساعتی به همراه تنظیم صندلی برقی ، کروز کنترل با محدود کننده سرعت ، کنترلر سیستم صوتی بر روی فرمان ، سقف شناور با طرح های مختلف ، بادگیر آیرودینامیک ، سیستم تهویه خودکار داخل کابین ، سیستم کنترل کیفیت هوا داخلی به همراه سیستم تصفیه هوا دارای یونایزر ، دوربین دید عقب به همراه سنسور های پارک جلو و عقب ، سیستم حالت اسپرت ، مانیتورینگ فشار باد تایر ها ، کامپیوتر مدیریت سفر ، سیستم صوتی قدرتمند با 6 اسپیکر – بلوتوث و پورت USBاز امکانات DS 5 می توان به موتور 1,6توربو با توان خروجی 160 اسب بخاری و 240 نیوتون متر گشتاور، ترمز دستی الکتریکی، هشدار دهنده نقاط کور، ماساژور و گرم کن صندلی، حافظه صندلی، هد آپ دیسپلی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ،نور بدرقه و ... اشاره کرد.همچنین مصرف این خودرو 7/5 لیتر در هر صد کیلومتر مسافت است.موتور در نظر گرفته شده برای DS6 یک نمونه 1.6 لیتری توربو است که توانایی تولید 165 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور را دارد.وظیقه انتقال نیروی تولید شده به چرخ ها، بر عهده یک گیربکس 6 سرعته خودکار ساخت آیسین ژاپن (یکی از برترین سازندگان گیربکس در جهان) گذاشته شده است.علاقه مندان به این برنداروپایی، می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت dsautomobiles.ir مراجعه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سیدمحمدرضا ذوقی
    سیدمحمدرضا ذوقی | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    خوش به حال پول دارا

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    طبق گفته خود نماینده فروشش از ماشین تا کنونفقط۷۰۰ عددفروخته شده که به نظرم نشون دهنده اقبال نا مناسب این برند خودرو در ایران بوده. و البته نظر شخصیه من که تجربه رانندگی در تست درایو و بازدید از نمایشگاهش و دارم بجز زرق و برق تقریبا کم مصرفش در داخل و خارج این ماشین ، نکته خاصی نظر آدم و جلب نمیکنه. با این میزان. قیمت هرچند خیلی بالا نیست میشه برند تویوتا رو جایگزین کرد. البته نظر دوستان و منتقدان هم شنیدنی است.

مطالب پیشنهادی