ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ اکران فیلم سینمایی سونیک مشخص شد

سرانجام تاریخ انتشار فیلم سونیک که با استفاده از فناوری CGI ساخته شده، اعلام شد. بر اساس گزارش های قبلی فیلم سینمایی سونیک برای اکران در سال 2019 آماده می شد و طبق اطلاعات جدید، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

سرانجام تاریخ انتشار فیلم سونیک که با استفاده از فناوری CGI ساخته شده، اعلام شد. بر اساس گزارش های قبلی فیلم سینمایی سونیک برای اکران در سال 2019 آماده می شد و طبق اطلاعات جدید، 15 نوامبر سال آینده میلادی برای اکران رسمی آن در نظر گرفته شده است.

در سال 2017 اعلام شده بود که حق ساخت فیلم سینمایی سونیک به کمپانی پارامونت رسیده است. این اتفاق زمانی رخ داد که سونی از ساخت این فیلم کناره گیری کرده بود. در ابتدا و در سال 2014، این فیلم به عنوان همکاری بین کمپانی های سگا و سونی معرفی شده بود.

فیلم سینمایی سونیک
پیش از این قرار بود تا فیلم سینمایی سونیک در سال 2018 در سطح جهانی اکران شود

نیل موریتز، تهیه کننده فیلم سریع و خشن، تهیه کنندگی فیلم سونیک را در کنار کارگردان فیلم دد پول یعنی تیم میلر انجام خواهد داد. جف فاولر نیز به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده است.

لازم به ذکر است در ابتدا قرار بود تا این فیلم سینمایی برای اکران در سال 2018 آماده شود. در حال حاضر، سونیک روزهای خوبی را در حداقل در صنعت بازی های ویدیویی سپری نمی کند. جدیدترین بازی با حضور این شخصیت، حتی در حد یک بازی متوسط نیز ظاهر نشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی