ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل S61 کاترپیلار
تکنولوژی

با موبایل S61 محصول کاترپیلار مجهز به دوربین حرارتی آشنا شوید

کمپانی کاترپیلار به عنوان یکی از مشهورترین برندها در زمینه تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدن کاری، چند سالی هست که رو به تولید موبایل های هوشمند جان سخت با قابلیت های خاص آورده. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

کمپانی کاترپیلار به عنوان یکی از مشهورترین برندها در زمینه تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدن کاری، چند سالی هست که رو به تولید موبایل های هوشمند جان سخت با قابلیت های خاص آورده. موبایل S61 یکی دیگر از محصولات خاص این شرکت آمریکایی است که از یک دوربین حرارتی بهره می برد.

این محصول در واقع جایگزین موبایل S60 شده که حدود دو سال قبل راهی بازار شده بود. به کمک آن موبایل کاربر قادر بودید تا دمای هر چیزی را حداکثر تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد اندازه گیری نمایید. اما حالا دوربین حرارتی S61 قادر است تا دمای ۴۰۰ درجه سانتی گراد را با کمک امواج مادون قرمز بسنجد.

موبایل S61 کاترپیلار

کاربرد دیگر این دوربین حرارتی نشان دادن تصویری بر مبنای توزیع حرارتی اجسام موجود در میدان دید است که جهت یافتن منبع حرارت های پنهان شده و حتی در مواردی افراد در زیر آوار مانده بسیار پرکاربرد خواهد بود. احتمالاً دوربین مذکور به نوعی دید در شب را نیز برای کاربر خود فراهم آورد.

قابلیت کاملاً جدید و بسیار جالب دیگری که کاترپیلار برای موبایل تازه خود در نظر گرفته، سنسور «VOC» (مخفف Volatile Organic Compound) است که می تواند کیفیت هوای اطراف خود را آنالیز کرده و در قالب دیتاهای عددی به کاربر اطلاع دهد.

موبایل S61 کاترپیلار

تصور کنید که در یک معدن کار می کنید. یا در یک کارخانه تولید محصولات شیمیایی مشعول به کار هستید. یا این که به طور کلی در هر مکانی که ممکن است غلظت مواد مضر در هوای آنجا زیاد باشد کار می کنید. در این صورت هشدارهای موبایل S61 در مورد کیفیت هوا بسیار به کار شما خواهد آمد.

موبایل S61 کاترپیلار

کامل کننده ویژگی های منحصر به فرد موبایل هوشمند جدید کاترپیلار نیز برخوداری آن از یک متر لیزری داخلی است که به کمک آن می توان فاصله ها را حداکثر تا ۱۰ متر با دقت بالا اندازه گیری کرد. این داده ها را می توان روی عکس های گرفته شده توسط دوربین پشتی موبایل درج نمود.

در خصوص سایر ویژگی های سخت افزاری موبایل جان سخت S61 می شود به بهره مندی آن از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰ ساخت کوالکام، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک باتری غول پیکر ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و البته یک نمایشگر ۵.۲ اینچی تمام اچ دی اشاره کرد. اندروید 8 غیر دستکاری شده نیز به صورت پیش فرض روی این موبایل نصب خواهد بود.

موبایل S61 کاترپیلار

به مانند دیگر موبایل های ساخت کاترپیلار، S61 نیز همانند یک تانک جان سخت و البته نفوذ ناپذیر ساخته شده که می تواند از سقوط از فاصله ۱.۸ متری روی یک سطح سیمانی و شیرجه در عمق ۵ متری آب جان سالم به در ببرد.

طراحی اسمارت فون مورد بحث گرچه با پرچمداران امروزی قابل قیاس نیست، اما به طور حتم طرفداران موبایل های جان سخت را کاملاً راضی می کند. تنها نکته ناراحت کننده در این خصوص بیرون زدگی عجیب بالای محل قرارگیری دوربین پشتی است که ظاهراً برای تعیبیه دوربین جدید حرارتی اجتناب ناپذیر بوده است.

موبایل S61 کاترپیلار

این محصول از نیمه دوم سال جاری میلادی و با قیمت قابل توجه ۱۱۱۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • آریا
    آریا | ۴ اسفند ۱۳۹۶

    جدیدا چرا اینقدر اشتباه داره مطالبتون کاترپیلار امریکاییه نه انگلیسی
    https://en.wikipedia.org/wiki/Caterpillar_Inc.

  • hossein everhossein
    hossein everhossein | ۴ اسفند ۱۳۹۶

    داداش 3 نصفه شبی منو بیخواب کردی!!!!

    داش کت نماد آمریکاست نوشتی شرکت انگلیسی????
    مینوشتی متالیکا ایرانیه باز خوابم میبرد!!!
    تصحیحش کن انصافا....

    • محمد مافی‌ها
      محمد مافی‌ها | ۴ اسفند ۱۳۹۶

      متاسفانه اشکال از منبع خبر بوده و البته بنده هم بهش توجه نکردم. ممنون از تذکرتون

  • Tiger
    Tiger | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    فوق العاده است،همه چیزش عالیه،فقط اگر صفحه نمایشش 6 اینچ یا حداقل تا 5.5 اینچ هم بود،حتما یکی از گزینه های خریدم بود. (کلا با صفحه زیر 5.5 حال نمی کنم)

  • majid salam
    majid salam | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    گوشی خوبیه

    • sedaghat
      sedaghat | ۳ اسفند ۱۳۹۶

      گرونه

مطالب پیشنهادی