ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با اپلیکیشن جدید خود، مصرف دیتا را کاهش و امنیت را افزایش می دهد

سامسونگ به تازگی از اپلیکیشنی اندرویدی رونمایی کرده که دو هدف اصلی را دنبال می کند؛ اینکه بتوانید بیش از پیش به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و این کار را با امنیت بیشتر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

سامسونگ به تازگی از اپلیکیشنی اندرویدی رونمایی کرده که دو هدف اصلی را دنبال می کند؛ اینکه بتوانید بیش از پیش به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و این کار را با امنیت بیشتر انجام دهید. این اپلیکیشن تازه Samsung Max نامیده می شود و همین حالا از طریق پلی استور گوگل قابل دریافت است.

یکی از کارکردهای اصلی سامسونگ مکس، کاهش دیتای مصرفی، بدون اینکه خللی در تجربه کاربری ایجاد شود است. این اپلیکیشن صفحات وب، تصاویر و دیگر مدیاهایی که از طریق مروگر یا اپلیکیشن های مشابه به آنها دسترسی دارید را فشرده می کند. بنابراین به همان محتویات پیشین روی نمایشگر موبایل دسترسی خواهید داشت اما دیتای کمتری صرف آنها خواهید کرد. علاوه بر این، امکان شناسایی اپلیکیشن های پر مصرف نیز با سامسونگ مکس وجود دارد.

علاوه بر این ها، سامسونگ مکس می تواند اطلاعاتی که در شبکه های نا ایمن وای فای منتقل می شوند را رمزگذاری کند. بلاک کردن پایشگرها و مخفی نگه داشتن DNS هم قابلیت های دیگری هستند که سبب می شوند دسترسی به وب، تجربه ای ایمن تر باشد؛ چه از طریق اینترنت موبایل و چه از طریق شبکه های وایرلس خانگی.

سامسونگ مکس، اپلیکیشنی کاملاً رایگان است که از امروز در دسترس قرار گرفته و در نهایت جایگزین سرویس Opera Max خواهد شد. آن دسته از کاربران موبایل های سامسونگ که همین حالا از Opera Max استفاده می کنند، می توانند بزودی منتظر ارائه یک به روزرسانی و جایگزینی سامسونگ مکس باشند.

سامسونگ مکس

سامسونگ می گوید این اپلیکیشن از این پس به صورت پیش فرض روی موبایل های سری گلکسی J و گلکسی A نصب خواهد بود و می توان فرض را بر این گذاشت که همین موضوع، برای موبایل های گلکسی اس نیز مصداق دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • alone boy
    alone boy | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    از اینجا دانلود کنید
    http://www.dailymobile.ir/35302/samsung-max-data-savings-privacy-protection-android/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی