ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

یک تجارت پرسود؛ تولید مجدد قطعات خودروهای کلاسیک

دپارتمان مخصوص خودرو های کلاسیک لامبورگینی قصد دارد سرسیلندر های مخصوص موتور های ۱۲ سیلندر افسانه ای این کمپانی را بازتولید کند؛ به این ترتیب مالکان خودرو های کلاسیک لامبورگینی می توانند وسایل نقلیه خود ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

دپارتمان مخصوص خودرو های کلاسیک لامبورگینی قصد دارد سرسیلندر های مخصوص موتور های ۱۲ سیلندر افسانه ای این کمپانی را بازتولید کند؛ به این ترتیب مالکان خودرو های کلاسیک لامبورگینی می توانند وسایل نقلیه خود را در جاده ها با اطمینان بیشتری به حرکت درآورند.

بخش پولیو سنوکی لامبورگینی که عموما در حوزه خودرو های افسانه و کلاسیک فعالیت می کند قصد دارد دو عدد از محصولات کلاسیک و نایاب این کمپانی را در سالن Rétromobile پاریس در روز های ۷ تا ۱۱ فوریه و در طی همایش خودرو های کلاسیک در دسترس عموم قرار دهد.

1967 Miura P400

بازدید کنندگان این نمایشگاه می توانند علاوه بر یک میورا P400 بازسازی شده که به متعلق به سال ۱۹۶۷ است از یک لامبورگینی کانتاش LP400 که متعلق به سال ۱۹۷۶ بوده و فرمان آن در سمت راست است دیدن کنند.

این کانتاش در دست تعمیر بوده و در حال گذراندن فرآیند هایی است که در انتها سبب بازگشت این خودرو به خیابان ها خواهد شد.

میورا P400 فرآیند بازسازی طولانی خود را پشت سر گذاشته و در حال حاضر می تواند به راحتی در خیابان ها رفت و آمد کند.

پولیو سنوکی برای تعمیر میورا P400 از اسناد و مدارکی استفاده کرده که مربوط به زمان تولید این خودرو بوده و بدنه آن را با یک سبز خاص به نام Verde Scandal  رنگ آمیزی کرده است.

درون کابین نیز با یک رنگ قهوه ای خاص به نام Testa di Moro رنگ آمیزی شده است.

1976 Countach LP400

بعد از اتمام مراحل تعمیر و رنگ آمیزی، این سوپر اسپرت استثنایی امتیاز بهترین خودرو در کلاس خود را در سپتامبر 2017 بدست آورده است.

این افتخار در طی مراسمی بدست آمد  که مربوط به طراحی خودرو های لامبورگینی بود و شهر نوشاتل کشور سوئیس میزبان آن بوده است.

اما خودروی دیگر لامبورگینی یعنی کانتاش LP400 که این کمپانی قصد دارد آن را نیز در طی همایش خودرو های کلاسیک در فرانسه در دسترس عموم قرار دهد همچنان در دست تعمیر بوده و تیم پولیو سنوکی تنها بخش بیرونی آن را کامل کرده اند.

بدنه این خودرو با یک رنگ زرد خاص رنگ آمیزی شده و گفته می شود تیم پشتیبانی همچنان در حال کار بر روی قسمت های مختلف موتور خودرو و تمیز کردن چرم داخل کابین آن است.

این کمپانی به طرفداران خود وعده داده است در صورتی که آن ها یک خودروی لامبورگینی مجهز به یک موتور 12 سیلندر 4 لیتری داشته باشند از این به بعد میتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را راهی جاده کرده و دیگر نگران موتور آن نباشند.

به عبارت دیگر این کمپانی مجددا سرسیلندر های این دسته از موتور ها را در دسترس عموم قرار خواهد داد. تیم پولیو سنوکی با کمک اسناد و آرشیو های قبلی و با مشورت با مهندسین بازنشسته این کمپانی و همچنین اعمال نظرات گروه R&D کمپانی خود موفق شده اند که سرسیلندر های موتور های 12 سیلندری خود را قالب گیری کنند و به این ترتیب به زودی این سرسیندرها در دسترس مالکان خودرو های کلاسیک 4 لیتری قرار خواهد گرفت.

بد نیست بدانید بازدید کنندگان سالن  Rétromobile پاریس علاوه بر خودرو های لامبورگینی می توانند نمونه اولیه ای از خودروی جگوار باز تولید شدهD-Type  را که متعلق به دهه 50 میلادی بوده از نزدیک مشاهده کنند.

نمونه اصلی این خودروی کلاسیک در دهه 50 میلادی بسیار مشهور شده و توانسته بود 3 دوره پی در پی از مسابقات 24 ساعته لمانز را در طی سال های 1955، 1956 و 1957 با پیروزی به پایان برساند.

این شرکت 25 دستگاه از این خودرو ها را به صورت دستی و با دقت فراوان ساخته و با قیمت حداقلی 1.39 میلیون دلار در دسترس علاقه مندان و خریداران قرار خواهد داد.

خریداران این خودرو ها می توانند بنابر درخواست خود علاوه بر انتخاب یکی از موتور های 6 سیلندر خطی 3.4 لیتری و یا 3.8 لیتری یکی از مدل های دماغه بلند (مدل تولیدی سال 1956) یا دماغه کوتاه (مدل تولیدی سال 1957) را نیز انتخاب کنند.

1950s D-Type
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Py House
    Py House | ۴ اسفند ۱۳۹۶


    تصمیم دارم تا این کانال را بر روی سروش توسعه بدهم . هر چند کانال قبلی ام در تلگرام بود ولی با وجود این پیام رسان عالی دیگه نیازی به یک پیام رسان خارجی مثلاً تلگرام نمی بینم . دوستان همکاری کنید تا کانال در بستر سروش توسعه پیدا بکنه

    لینک کانال ???


    http://sapp.ir/irangnulinux.com??

مطالب پیشنهادی