ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واقعیت افزوده ARKit فیلم حلقه
تکنولوژی

وقتی که ARKit کابوس کودکی شما را به واقعیت تبدیل می کند [تماشا کنید]

بسیاری از ما خاطره وحشتی که از فیلم های ترسناک «حلقه» (The Ring) را که در دوران کودکی یا نوجوانی دیده ایم فراموش نمی کنیم. حال چه می شود اگر دختر ترسناک این فیلم یعنی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

بسیاری از ما خاطره وحشتی که از فیلم های ترسناک «حلقه» (The Ring) را که در دوران کودکی یا نوجوانی دیده ایم فراموش نمی کنیم. حال چه می شود اگر دختر ترسناک این فیلم یعنی «Samara» به کمک فناوری ARKit در واقعیت به تعقیب شما بپردازد؟

یک توسعه دهنده به نام «Abhishek Singh» که سابق زیادی در تولید محتواهای واقعیت افزوده دارد به تازگی ویدیویی را در حساب کاربری خود در توییتر منتشر ساخته که در آن با استفاده از کیت توسعه ARKit اپل توانسته تجربه ای ترسناک را رقم بزند.

همان طور که در ویدیوی بالا مشاهده می کنید، Samara نه تنها به طور ناگهانی از صفحه نمایش تلویزیون خارج می شود، بلکه می تواند شما را تعقیب و بدتر از همه غافلگیر نماید.

تا به امروز بیشتر محتواهای واقعیت افزوده حول سرگرمی های بامزه و یا کاربردهای تجاری و بازاریابی متمرکز بوده است، اما باید پذیرفت که تجربه های ترسناک و دلهره آور در واقعیت افزوده بسیار تاثیرگذار تر از واقعیت مجازی خواهد بود، چرا که باورپذیری آنها در محیط واقعی بسیار بیشتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۴ اسفند ۱۳۹۶

    وای عالیه
    ???????

  • amirhosein moosanejad
    amirhosein moosanejad | ۴ اسفند ۱۳۹۶

    ?????

مطالب پیشنهادی