ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فروش نوروزی محصولات 2018 میتسوبیشی با اقساط بدون سود به مدت محدود

شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، فروش ویژه ی نوروزی محصولات 2018 را آغاز کرد. طبق این شرایط، خودرو های Outlander, ASX, Lancer و Mirage بصورت تحویل فوری با وام ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۷

شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، فروش ویژه ی نوروزی محصولات 2018 را آغاز کرد. طبق این شرایط، خودرو های Outlander, ASX, Lancer و Mirage بصورت تحویل فوری با وام تا سقف 124 میلیون تومان و بازپرداخت 12 ، 18 ماهه بدون سود و 24 ماهه با سود 16 درصدی به تعداد و مدت محدود عرضه می شود.

خودروهای ASX و Outlander در مدل 2018 و زمان تحویل 90 روزه با اقساط 24 ماهه بدون سود و به تعداد محدودی به فروش می رسد.
همچنین جدیدترین محصول این برند اصیل ژاپنی، Outlander PHEV، با شرایط ویژه ای به علاقه مندان این خودرو ویژه عرضه می شود.

شرکت آرین موتور جهت رفاه حال مشتریان، به خریداران از تخفیف ویژه ی 4 تا 8 میلیون تومانی ارائه کرده است. علاقه مندان به این برند اصیل ژاپنی، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت رسمی این شرکت مراجعه نمایند.

میتسوبیشی اوتلندر از یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری به قدرت 170 اسب بخار استفاده می کند و این موتور به وسیله جعبه دنده CVT قدرت را به دو یا هر چهارچرخ منتقل می نماید.

جدا از قسمت فنی، اوتلندر از امکانات رفاهی مناسبی مانند کروز کنترل، دوربین دید 360 درجه، رانندگی 3 حالته به همراه حالت دو دیفرانسیل، سانروف 3 حالته، ترمز دستی برقی، مانیتور 6.4 اینچی، صندلی برقی 8 حالته و... سود برده است.

اوتلندر بصورت استاندارد دارای 7 ایربگ از جمله ایربگ های پرده ای و محافظ زانوی راننده می باشد. تجهیزات و قابلیت های دیگری نظیر سیستم کمک به شروع حرکت در سربالایی (HSA)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و ABS، کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها، ایموبلایزر، سیستم ضد سرقت هشدار دهنده و ساختار مستحکم کابین در این شاسی بلند ژاپنی وجود دارد. در واقع میتسوبیشی آنقدر برای آوتلندر 2016 سنگ تمام گذاشته که این شاسی بلند مدرن موفق به کسب بالاترین درجه ایمنی (Top Safety Pick Plus) از موسسه IIHS شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی