ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید P
تکنولوژی

تنظیمات توسعه دهندگان اندروید ۹.۰ شامل یک حالت تاریک خواهد بود

ساعاتی پیش در صفحه Issue Tracker توسعه دهندگان گوگل  پستی منتشر شد که از ارائه یک حالت تاریک اختصاصی برای اندروید ۹.۰ حکایت می کرد. در وهله اول، این گونه به نظر می رسید که گوگل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

ساعاتی پیش در صفحه Issue Tracker توسعه دهندگان گوگل  پستی منتشر شد که از ارائه یک حالت تاریک اختصاصی برای اندروید ۹.۰ حکایت می کرد. در وهله اول، این گونه به نظر می رسید که گوگل قصد دارد در اندروید بعدی حالت تاریک را به طور بومی و به شکل یک قابلیت رسمی به قابلیت های اندروید اضافه کند.

با این وجود اندکی بعد پست جدیدی در صفحه Issue Tracker منتشر شد که از این موضوع ابهام زدایی کرد. مطابق این پست، حالت تاریک اگر چه به تنظیمات اندروید اضافه می شود اما قابلیتی نیست که برای کاربران طراحی شده باشد.

این حالت تاریک، از طریق تنظیمات توسعه دهندگان اندروید فعال می شود تا برنامه نویسان به کمکش بتوانند حالت شب را روی اپلیکیشن های خود تست کرده و سپس به نسخه نهایی محصول خود اضافه نمایند.

اما به غیر از این موضوع، گزارشی منتشر شده که از قفل بودن بعضی API های اندروید بعدی (که در حال حاضر با عنوان اندروید P شناخته می شود) حکایت می کند. همچنین نسخه بعدی این سیستم عامل می تواند اپلیکیشن هایی که در پس زمینه در حال اجرا هستند، اما کاری انجام نمی دهند را برای ارتقای امنیت و محافظت از حریم خصوصی کاربر مسدود سازد.

گفتنی است که گوگل می خواهد از اندروید ۹.۰ در کنفرانس I/O امسال که سه ماه دیگر برای توسعه دهندگان برگزار می شود، رونمایی به عمل آورد. بنابراین برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد تغییرات جدید اندروید، احتمالا باید تا آن موقع منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    اندروید فقط نسخه ی 6 خیلی بهینه بود...نوقا و اوریو که پر مصرفن باید دید اندروید 9 چی کار میکنه

مطالب پیشنهادی