ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل لندرور
تکنولوژی

لندرور از موبایل Explore رونمایی کرد؛ ابزاری برای تمام فصول

این روزها اغلب کمپانی های تولیدکننده موبایل بدون در نظر گرفتن مقاومت محصولات خود سرگرم اضافه کردن جنبه های ظاهری از قبیل نمایشگرهای بزرگ و بدنه شیشه ای به محصولاتشان هستند اما لندرور رویکرد دیگری ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

این روزها اغلب کمپانی های تولیدکننده موبایل بدون در نظر گرفتن مقاومت محصولات خود سرگرم اضافه کردن جنبه های ظاهری از قبیل نمایشگرهای بزرگ و بدنه شیشه ای به محصولاتشان هستند اما لندرور رویکرد دیگری را در پیش گرفته است.

این کمپانی به تازگی موبایلی به نام Explore را معرفی کرده که توانایی مقاومت در شرایط جوی نامطوب وضربات را دارد. Explore با همکاری کمپانی Bullitt Group تولید شده و طراحی آن برگرفته از خودروی 4x4 آفرود Discovery لندرور است. این دو کمپانی مدعی شده اند که Explore مناسب «افرادی با روحیه ماجراجویی» است و هنگام پیاده روی، دوچرخه سواری یا ماجراجویی در طبیعت می توانند به آن تکیه کنند.

این اسمارت فون که به قطب نما، چراغ SOS و رهیاب خارج شهری مجهز است از اندروید نوقا بهره می برد و نمایشگر 5 اینچی آن برای پاسخ دادن به لمس با انگشتان خیس یا دستکش های ضخیم بهینه سازی شده است.موبایل لندرورقاب محافظتی TPU باعث می شود که این موبایل در برابر ضربات ناگهانی، دمای نامطلوب و سقوط از ارتفاع 1.8 متر مقاوم باشد و تائیدیه IP68 نیز گواهی بر ایستادگی آن در برابر رطوبت، گرد و غبار و آب نمک است.  علاوه بر این قاب Adventure Pack، باتری اضافه 3600 میلی آمپر ساعتی و آنتن GPS را در اختیار کاربر قرار می دهد که امکان بهره گیری از نقشه توپوگرافیک Skyline AR را فراهم می کند.

زیر این پوشش مستحکم چیپست Helio X27 مدیاتک، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وظیفه پردازش داده را بر عهده دارند . دوربین های اصلی 16 مگاپیکسلی و سلفی 8 مگاپیکسلی نیز نوید ثبت ثبت تصاویر با کیفیتی را می دهند.موبایل لندرورلندرور به تقویت سخت افزاری بسنده نکرده و نرم افزار هایی را برای افزایش کارایی موبایل طراحی کرده است، برای مثال اپلیکیشن Outdoor Dashboard دسترسی سریع به شرایط آب و هوای و داده های حسگر را فراهم می کند.این موبایل به همراه ماژول Adventure Pack از اردیبهشت ماه و با قیمت 800 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی