ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زد تی ای از نخستین موبایل خود به همراه سیستم عامل اندروید گو رونمایی کرد

به نظر می رسد که زمان عرضه نخستین موبایل های مبتنی بر اندروید گو فرا رسیده و کمپانی چینی ZTE هم یکی از اولین تولیدکنندگانی است که چنین دیوایسی روانه بازار می کند. موبایل ZTE ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۵۰

به نظر می رسد که زمان عرضه نخستین موبایل های مبتنی بر اندروید گو فرا رسیده و کمپانی چینی ZTE هم یکی از اولین تولیدکنندگانی است که چنین دیوایسی روانه بازار می کند. موبایل ZTE Tempo Go دیوایسی است که به صورت پیش فرض همراه با اندروید گو عرضه می شود و از 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

زیر شنل Tempo Go، پردازنده MSM8909 کوالکام به چشم می خورد و باتری 2200 میلی آمپر ساعتی احتمالاً کاربر را در یک روز پرمشغله یاری خواهد کرد. روی بدنه پشتی، دوربین 5 مگاپیکسلی به چشم می خورد و دوربین جلو هم به سنسوری 2 مگاپیکسلی مجهز شده که بعید است قادر به ثبت تصاویر سلفی با کیفیتی باشد.

ZTE می گوید به این خاطر از عرضه دیوایس هایی با 512 مگابایت حافظه رم دست کشید که سیستم عامل اندروید نیازمند حافظه کامل موبایل است؛ اما با عرضه اندروید گو حالا این کمپانی اعتماد به نفس بیشتری نسبت به تولید دیوایس هایی با حافظه رم 1 گیگابایتی داشته و حتی ممکن است دوباره به تولید موبایل های 512 مگابایتی بپردازد.

به عنوان یادآوری باید گفت که سیستم عامل سبک وزن اندروید گو طی سال گذشته میلادی و در جریان کنفرانس Google I/O معرفی شد تا تجربه کاربری بهتری برای دارندگان موبایل های اقتصادی فراهم آورد. در ماه دسامبر بود که این سیستم عامل به دست تولیدکنندگان و توسعه دهندگان رسید و اخیراً شاهد عرضه نخستین موبایل های مبتنی بر اندروید به بازار بوده ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی