ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های قدیمی سری لومیا، مجدداً به استور مایکروسافت افزوده شدند

به نظر می رسد که مایکروسافت اخیراً نیازمند تخلیه انبارهایش بوده است؛ در غیر این صورت، فروش مجدد موبایل های خانواده لومیا در استور این کمپانی قابل توجیه نیست. به تازگی برخی موبایل های مایکروسافت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

به نظر می رسد که مایکروسافت اخیراً نیازمند تخلیه انبارهایش بوده است؛ در غیر این صورت، فروش مجدد موبایل های خانواده لومیا در استور این کمپانی قابل توجیه نیست. به تازگی برخی موبایل های مایکروسافت مانند لومیا 950، لومیا 950 اکس ال، لومیا 550 و لومیا 650 مجدداً به استور مایکروسافت اضافه شده اند که همگی مدل آنلاک بوده و به صورت رایگان ارسال می شوند.

گران قیمت ترین موبایل در لیست تازه مایکروسافت استور، لومیا 950 اکس ال است که از نمایشگر 5.7 اینچی AMOLED بهره برده و رزولوشن QHD را به نمایش در می آورد. از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به چیپست اسنپدراگون 810 و دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی اشاره کرد و تمام این مشخصات سخت افزاری، حالا با پرداخت 499 دلار در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

از طرف دیگر لومیا 550 با برچسب قیمت 139 دلاری، ارزان قیمت ترین موبایل مایکروسافت بوده و با پرداخت این هزینه به مشخصاتی مانند نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 720x1080، دوربین اصلی و سلفی 5 و 2 مگاپیکسلی، اسنپدراگون 210 و 1 گیگابایت حافظه رم دسترسی می یابید.

به صورت خلاصه، موبایل های لومیا 950 و لومیا 650 نیز حالا با قیمت 399 و 199 دلار فروخته می شوند. چنین قیمت گذاری هایی بدون شک به خاطر مدت زمانی است که از عرضه تمام این دیوایس ها گذشته و مایکروسافت حالا دست به هرکاری می زند تا آخرین موجودی موبایل های فراموش شده خود را به دست مشتریان برساند. بنابراین اگر هیچوقت قادر به تجربه کار با ویندوز 10 روی دیوایس های موبایل نبوده اید، ظاهراً حالا بهترین فرصت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    500دلار واسه ی لومیای با سخت افزار 3 سال پیش با 500 دلار میشه بالاترین وان پلاسو گرفت

    • thepjt
      thepjt | ۷ اسفند ۱۳۹۶

      و صد البته ، سیستم عاملی که دیگه مطمئنی به تاریخ پیوسته و هرگز پشتیبانی و آپدیت مناسب و یک فروشگاه نرم افزار درست حسابی رو به خودش نخواهد دید .

      مفت و رایگان بدند شاید مردم لطف کنند و بخرند ازشون ... نه 500 دلار .

مطالب پیشنهادی