ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راه حل هوآوی برای تعویض جایگاه وبکم بسیار هوشمندانه است

هواوی MateBook X Pro که ساعاتی پیش در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون معرفی شد لپ تاپی فوق العاده جالب است. با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱ درصدی، شاهد حاشیه های بسیار باریکی هستیم که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۵۷

هواوی MateBook X Pro که ساعاتی پیش در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون معرفی شد لپ تاپی فوق العاده جالب است. با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱ درصدی، شاهد حاشیه های بسیار باریکی هستیم که این روزها بیشتر در فضای تلفن های همراه شاهدش بوده ایم.

میت بوک اکس پرو علاوه بر ظاهر زیبایش قدرتمند نیز هست و سیستم صوتی دالبی اتمز با اسپیکر چهارگانه دارد. جدا از همه این ها، اکس پرو فوق العاده باریک و فوق العاده سبک است و یک وبکم درون کیبوردش پنهان دارد.

به خاطر حواشی بسیار نازک نمایشگرش، هواوی نمی توانسته که وبکم را در جایگاه مرسوم خودش قرار دهد بنابراین مجبور بوده آن را به مکانی دیگر منتقل کند. بنابراین طراحان بهترین راه را برگزیده و آن را در غالب یک دکمه به کیبورد و بین دو دکمه F6 و F7 اضافه کرده اند.

وقتی بخواهید از آن استفاده کنید فعال شده و بیرون می آید و زمانی هم که نمی خواهید از آن استفاده کنید درون کیبورد پنهان می شود تا هم ظاهر زیبای دستگاه حفظ شود و هم امنیت شما.

شرکت های دیگر نظیر دل و لنوو با قرار دادن دوربین در قسمت زیرین نمایشگر، مشکل جای دوربین را تا حدی برطرف کرده اند اما یک مشکل اساسی دارند و آن هم زاویه دوربین نسبت به صورت کاربر است. وقتی دوربین پایین نمایشگر قرار می گیرد، نمای صورت از پایین مشاهده می شود که شمایل درستی نسبت به دوربینی در بالای نمایشگر ارائه نمی دهد.

گرچه دوربین میت بوک اکس پرو این مشکل را برطرف نمی کند اما دست کم جایگاهی که برای آن در نظر گرفته شده و قابلیت بسته شدن‌اش می تواند برای بسیاری از کاربران که نگران امنیت خود هستند جالب باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    جالب بود

مطالب پیشنهادی