ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Lenovo Yoga 730
تکنولوژی

لپ تاپ دو در یک Yoga 730 لنوو در بارسلون معرفی شد

لنوو امروز در جریان برگزاری MWC 2018 از دو نوت بوک جدید دو در یک در سری یوگای خود پرده برداشت. یوگا ۷۳۰ که در دو مدل ۱۳ و ۱۵ اینچی به دست مشتریان می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

لنوو امروز در جریان برگزاری MWC 2018 از دو نوت بوک جدید دو در یک در سری یوگای خود پرده برداشت. یوگا ۷۳۰ که در دو مدل ۱۳ و ۱۵ اینچی به دست مشتریان می رسد، خصوصیت جالبی دارد که آن را از سایر محصولات لنوو متمایز کرده است.

یوگا ۷۳۰ از دو دستیار هوشمند کورتانا و الکسای آمازون پشتیبانی می کند تا بتوانید از مزایای هر دو به طور همزمان در لپ تاپ ویندوزی تان بهره ببرید.

 

لپ تاپ مورد بحث دارای یک نمایشگر با کیفیت IPS با وضوح UHD است، و نسبت به نسل های قبلی خود با کاهش قابل ملاحظه ای در وزن و قطر دستگاه مواجه بوده. نسخه ۱۵ اینچی ۱.۸۸ کیلوگرم و نسخه ۱۳ اینچی، ۱.۱ کیلوگرم وزن دارد که برای یک لپ تاپ دو در یک وزن های مناسبی به نظر می رسند.

اما درون دستگاه نیز سخت افزار نسبتا قدرتمندی را مشاهده می کنیم. لنوو این امکان را به شما می دهد که سرعت های مختلفی از پردازنده های Core i7 نسل هشتم اینتل را برای این لپ تاپ سفارش بدهید، ضمن این که نسخه ۱۵ اینچی از مزیت داشتن کارت گرافیکی GTX 1050 انویدیا هم برخوردار است.

هر دو لپ تاپ با قلم اکتیو پن ۲ لنوو سازگاری دارند، و اسپیکرهای JBL آن ها تجربه ای فوق العاده از پخش صدا را برایتان به ارمغان می آورند. از نظر قیمتی هم این دو مدل به بسیار به یکدیگر نزدیک هستند.

بسته به سفارش شما، قیمت پایه مدل ۱۳ اینچی از ۸۷۹.۹۹ دلار آغاز می شود و نسخه ۱۵ اینچی هم ۸۹۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. هر دو لپ تاپ قرار است که در آوریل ۲۰۱۸ در رنگ های نقره ای و خاکستری روانه بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی