ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش رنو ساندرو و تندر 90 سایپا- نوروز 97

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت سایپا می رساند، شرایط جدید پیش فروش نوروزی خودروهای تندر90، پارس تندر، ساندرو گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای از ساعت 17 روز یکشنبه مورخ 96/12/06 تا زمان تکمیل ظرفیت ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت سایپا می رساند، شرایط جدید پیش فروش نوروزی خودروهای تندر90، پارس تندر، ساندرو گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای از ساعت 17 روز یکشنبه مورخ 96/12/06 تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز می شود.

در این طرح مدل های رنو تندر 90 و رنو ساندرو با گیربکس اتوماتیک و دستی عرضه می شوند که ساندرو اتوماتیک با پیش پرداخت 25 میلیون تومان و سایر مدل ها نیز با پیش پرداخت 20 میلیون تومانی عرضه می شوند.

گفتنی است که سری گیربکس JHQ از نظر مشخصات فنی، ظرفیت روغن و دوام نسبت به نمونه های فعلی بهینه تر شده است.

ساندرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه که 1.6 لیتر حجم آن بوده بهره می برد این موتور قادر است تا 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه وگشتاور 140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقه تولید کند. وظیفه ی انتقال قدرت این خودرو بر عهده ی گیربکس اتوماتیک 5 سرعته بوده که البته جعبه دنده 4 سرعته دستی هم قابل سفارش است.

قیمت و شرایط فروش ساندرو و تندر 90

مصرف سوخت داخل شهر این خودرو با حجم باک 50 لیتری، 9.4 لیتر در هر 100 کیلومتر، در خارج شهر 5.5 لیتر و به صورت ترکیبی 8.3 لیتر است.

سود مشارکت این طرح 15 درصد و سود انصراف آن نیز 12 درصد است. زمان تحویل خودروها نیز شهریور، مهر، آبان و اردیبهشت سال 97 است. جزییات بیشتر در خصوص این شرایط فروش را می توانید در جدول زیر مطالعه کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی