ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ذنفون 5 لایت
تکنولوژی

ایسوس از ذنفون 5 لایت با دوربین های دوگانه رونمایی کرد

در سال های اخیر فناوری های جدیدی به دنیای موبایل راه پیدا کرده اند، با این حال قیمت این گجت ها نیز به صورت موازی افزایش پیدا کرده و حالا ایسوس تلاش دارد این قابلیت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۲:۱۶

در سال های اخیر فناوری های جدیدی به دنیای موبایل راه پیدا کرده اند، با این حال قیمت این گجت ها نیز به صورت موازی افزایش پیدا کرده و حالا ایسوس تلاش دارد این قابلیت ها را در محصولاتی با قیمت معقول به بازار عرضه کند.

این کمپانی برای اولین بار موبایل های ذنفون 5، 5 لایت و 5 زد را به MWC آورده که از ویژگی های پیشرفته زیادی بهره برده و نگاه علاقمندان را به خود خیره کرده اند.

در این میان ذنفون 5 لایت از نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل و نسبت تصویر 18:9بهره می برد که 80 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده است.تلاش های ایسوس در سال های اخیر به برآورده کردن نیازهای کاربران و بهینه سازی هرچه بیشتر نرم افزاری و سخت افزاری معطوف بوده و به همین خاطر رابط کاربری این موبایل که با اندروید اوریو عرضه می شود، شباهت زیادی به نسخه استوک داشته و در آن از دوباره کاری پرهیز شده است.

کمپانی تایوانی ذنفون 5 لایت را به چیپست اسنپدراگون 630، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده که انرژی آنها توسط باتری 3300 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. نسخه دیگری از آن نیز با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در پنل عقب شاهد دوربین دوگانه با سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و فوکوس خودکار هستیم که پایین تر از آن سنسور اثر انگشت جاخوش کرده است.

این کمپانی دوربین ثانویه دوگانه را نیز برای موبایل خود در نظر گرفته که به لنز واید 120 درجه مجهز شده و امکان ثبت تصاویر سلفی با کیفیت 20 مگاپیکسل را فراهم می کنند. از مشخصات دیگر می توان به بدنه شیشه ای با انعکاس زیبا، جک 3.5 میلیمتری هدفون، فلش جلو و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

ذنفون 5 لایت از ماه آتی و در رنگ های مشکی، سفید و قرمز به بازار راه پیدا می کند اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. در ادامه شما را به تماشای ویدئوی نگاه نزدیک به این موبایل دعوت می کنیم که توسط دیجیاتو در رویداد MWC ضبط شده است

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی