ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون Xs
تکنولوژی

بلومبرگ جزئیات جدیدی از آیفون Xs Plus منتشر کرد

اوایل امسال مینگ چی کو، تحلیلگر شرکت KGI Securities که به خاطر پیش بینی های دقیقش در مورد محصولات اپل شهرت دارد، اعلام کرد که کوپرتینوهایی ها برای سال ۲۰۱۸ سه مدل آیفون را در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۵

اوایل امسال مینگ چی کو، تحلیلگر شرکت KGI Securities که به خاطر پیش بینی های دقیقش در مورد محصولات اپل شهرت دارد، اعلام کرد که کوپرتینوهایی ها برای سال ۲۰۱۸ سه مدل آیفون را در نظر گرفته اند.

نخستین مدل، آیفون Xs با نمایشگر ۵.۸ اینچی اولد خواهد بود. مدل بعدی Xs Plus است که همراه با نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد به دست مشتریان می رسد و در نهایت آیفون ۹ را خواهیم داشت که مجهز به یک صفحه ۶.۱ اینچی ال سی دی خواهد بود.

به گفته مینگ چی کو، آیفون ۹ بر خلاف دو مدل دیگر فقط دارای یک دوربین در پشت دستگاه است و از 3D Touch هم پشتیبانی نخواهد کرد. با این وجود هر سه مدل از Face ID پشتیبانی کرده و دارای دوربین TrueDepth خواهند بود.

پس از گذشت چندین ماه از این پیشبینی، ساعاتی پیش گزارشی در بلومبرگ منتشر شده که جزئیات بیشتری در مورد آیفون های امسال فاش می کند. منابع ناشناس در گفتگو با بلومبرگ بخش زیادی از حرف های مینگ چی کو را تأیید کرده اند با این وجود جزئیات بیشتری در اختیار این رسانه قرار داده اند.

آیفون Xs Plus همراه با نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد به دست مشتریان خواهد رسید

به گزارش بلومبرگ، آیفون Xs Plus هم اکنون با اسم رمز D33 شناخته می شود و نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد آن دارای رزولوشن ۱۲۴۲x۲۶۸۸ پیکسل است. همچنین پیش بینی شده که تراکم پیکسلی این نمایشگر به ۴۵۵ پیکسل در اینچ برسد.

در ادامه گزارش می خوانیم که آیفون Xs با اسم رمز D32، همچنان از همان نمایشگر ۵.۸ اینچی اولد آیفون X بهره می برد. ضمنا هر دو مدل، یعنی آیفون Xs و Xs Plus در رنگ طلایی نیز به بازار عرضه خواهند شد. نکته جالب این که در بعضی کشورها شاهد عرضه مدل های دو سیم کارته این دو اسمارت فون نیز خواهیم بود.

تصویری منتسب به آیفون X طلایی که ساعاتی پیش در توییتر منتشر شده

اپل برای آیفون های بعدی خود از فناوری E-SIM  پشتیبانی می کند، که به شما اجازه می دهد بدون نیاز به سیم کارت فیزیکی به چندین اپراتور تلفن همراه متصل باشید. اما در نهایت آیفون ۹ را داریم که اپل بسیاری از ویژگی های مهم سری گران قیمت Xs را در آن گنجانده، با این وجود قیمت دستگاه را با حذف تاچ سه بعدی، نمایشگر ال سی دی، پشت بدنه از جنس شیشه و فقط یک دوربین در پشت دستگاه پایین نگه داشته است.

با توجه به این که پیش بینی های مینگ چی کو معمولا درست از آب در می آیند و گزارش اخیر بلومبرگ هم آن ها را تأیید کرده، به نظر می رسد که سپتامبر امسال می توانیم انتظار معرفی سه آیفون جدید را با ویژگی های ذکر شده از سوی اپل داشته باشیم.

بد نیست اشاره کنیم که اخیراً عکسی از پنل تاچ به خصوصی منتشر شده که گمان می‌رود با توجه ظاهر، بریدگی، اندازه و کابل اتصالش متعلق به آیفون 10 پلاس ۶.۵ اینچی باشد که قرار است سال آینده به بازار آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    Esim تو ایران معلوم نیست چطوره اصلا داریم؟

  • sina zakeri
    sina zakeri | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    به نظرم امپراطوری اپل و آیفون دیگه داره تموم میشه. وقتی گوشی مثل وی 30 پلاس تونسته توی 5 معیار اصلی از این پرچمدار و غول بزنه جلو یعنی دور اپل داره تموم میشه.

    • saeed
      saeed | ۸ اسفند ۱۳۹۶

      بالاخره هرچیزی دورانی داره

    • مهدی
      مهدی | ۸ اسفند ۱۳۹۶

      وی 30پلاس دقیقا چیش بالاتر از اپل و سامسونگه?

  • pine
    pine | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    پس این اساتیدی که میگفتن ایفون x غلطه ایفونه ۱۰ درسته.الان چی شد.بعده ۱۰ . ۹ داره میاد؟

مطالب پیشنهادی