ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تغییر نام گلکسی
تکنولوژی

مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ از احتمال تغییر نام سری گلکسی خبر می دهد

ماه گذشته برخی منابع کره ای مدعی تغییر شیوه نامگذاری پرچمدارهای سامسونگ شده بودند و حالا این مساله بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته است. دی جی کو، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ دو روز پس ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۵

ماه گذشته برخی منابع کره ای مدعی تغییر شیوه نامگذاری پرچمدارهای سامسونگ شده بودند و حالا این مساله بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته است.

دی جی کو، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ دو روز پس از رونمایی از گلکسی S9 و مدل پلاس آن در پاسخ به پرسشی در مورد تغییر نام این اسمارت فون ها اعلام کرد که احتمال این مساله وجود دارد ولی در هر صورت پیشوند گلکسی بدون تغییر باقی خواهد ماند.

بر اساس گزارش منابع کره ای، نسل دهم این خانواده که در حالت عادی باید گلکسی S10 نام داشته باشد، در طرح جدید گلکسی X نامیده می شود.

یکی از دلایل این تغییر سخت شدن تلفظ نام این محصولات است، برای مثال چند سال دیگر باید آنها را گلکسی S15 پلاس بنامیم که چندان زیبا و روان به نظر نمی رسد.گلکسی Xاز سوی دیگر کمپانی کره ای مشغول توسعه موبایلی با نمایشگر انعطاف پذیر است که گلکسی X نام خواهد داشت. همین مساله باعث انتشار این گمانه زنی ها شده که گلکسی X تاشو در واقع همان پرچمداری است که باید گلکسی S 10 نام داشته باشد.

اگرچه این مساله بسیار دور از انتظار به نظر می رسد اما با فرض واقعی بودن آن، پرچمدار بعدی احتمالا علاوه بر نمایشگر انعطاف پذیر به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش و واحد مستقل عصبی مجهز است که امکان پردازش رندرهای سه بعدی و محاسبات پیچیده هوش مصنوعی را فراهم می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • من جوون ایرانی بیکارم مقصر حتما امریکاست بدون تعصب
    من جوون ایرانی بیکارم مقصر حتما امریکاست بدون تعصب | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    خر همون خره پالانش عوض نکنین?

مطالب پیشنهادی