ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا
تکنولوژی

نوکیا می خواهد تا پنج سال آینده جزو پنج سازنده برتر تلفن های هوشمند باشد

نوکیا دیروز و در جریان دومین روز برگزاری نمایشگاه MWC 2018، از پنج تلفن هوشمند جدید خود رونمایی کرد. نوکیا ۸ سیروکو به عنوان پرچمدار و نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۶ (مدل ۲۰۱۸)، نوکیا ۱ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

نوکیا دیروز و در جریان دومین روز برگزاری نمایشگاه MWC 2018، از پنج تلفن هوشمند جدید خود رونمایی کرد. نوکیا ۸ سیروکو به عنوان پرچمدار و نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۶ (مدل ۲۰۱۸)، نوکیا ۱ و نوکیا ۸۱۱۰ فور جی اسمارت فون هایی بودند که شرکت پرآوازه فنلاندی در کنفرانس خبری خود از آن ها رونمایی به عمل آورد.

با این وجود دیروز خبری منتشر شد که بسیاری از طرفداران موبایل های جدید نوکیا را ناامید کرد. شرکت فنلاندی اعلام کرد که هنوز برنامه ای برای عرضه هیچ کدام از این دیوایس های جدید در ایالات متحده ندارد.

Florian Seiche، مدیر عامل شرکت HMD Global در مصاحبه با سی نت ضمن تأیید این خبر اعلام کرده که "این موضوع فعلا محور تمرکز ما در سال جاری نیست، اما قطعا در برنامه های آینده ما حضور دارد".

آقای Seiche در ادامه صحبت هایش اعلام کرده که نوکیا می خواهد تا سه الی پنج سال آینده، به یکی از پنج سازنده برتر تلفن های هوشمند در دنیا تبدیل شود که مطمئنا نادیده گرفتن بازار ایالات متحده کار را برای این شرکت به شدت دشوار خواهد کرد.

با این وجود، HMD فعلا در بعضی کشورهای اروپایی، هندوستان، اندونزی و روسیه عملکرد موفقیت آمیزی داشته و در حال حاضر در ۱۵ مورد از این بازارها جزو پنج سازنده برتر قرار گرفته است.

مدیر عامل HMD در مورد برنامه های آینده این شرکت می گوید: "جنبشی که در بازارهای فعلی به راه انداخته ایم، به ما کمک می کند که در آینده توجهات بیشتری را از سوی مشتریان و کشورهای جدید به سوی خود معطوف کنیم. ما در مسیرمان هنوز فرصت های بزرگی مثل بازار آمریکا را پیش رو داریم که در آینده به سراغ آن خواهیم رفت".

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که با این اقدامات آینده نوکیا چگونه رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Marshall
    Marshall | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    نوکیا باید یه فکری به حال نام گذاری گوشی هاش کنه. تشخیص اینکه کدوم گوشی جدید تر و بهتره سخته با این اعداد رندوم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی