ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به جوایز هواوی که در جشنواره «عیدِ دیدنی» دریافت می کنید

هواوی برای عید امسال طرحی ویژه در نظر گرفته و بدون قرعه کشی به خریداران محصولاتش هدیه می دهد. طرح «عیدِ دیدنی» که از ۱۲ بهمن ۹۶ شروع شده و تا پایان تعطیلات نوروز ۹۷ ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

هواوی برای عید امسال طرحی ویژه در نظر گرفته و بدون قرعه کشی به خریداران محصولاتش هدیه می دهد. طرح «عیدِ دیدنی» که از ۱۲ بهمن ۹۶ شروع شده و تا پایان تعطیلات نوروز ۹۷ ادامه دارد. اگر در این بازه ۸ موبایل منتخب هواوی را خریداری کنید، همراه آن جوایزی مثل اسپیکر بلوتوث، هدست بلوتوث و کارت هدیه دریافت می کنید. علاوه بر این جوایزی هم مثل تلفن هوشمند میت 10 پورشه دیزاین وجود دارند که به شکل هفتگی به خریداران این ۸ موبایل منتخب تقدیم خواهند شد.

پیش از این با ویژگی های موبایل های هواوی که در طرح «عیدِ دیدنی» عرضه می شوند آشنا شدیم. اما بد نیست در این مطلب هم نیم نگاهی داشته باشیم به جوایزی که در صورت خرید موبایل های منتخب هواوی در این طرح دریافت می کنید.

چشمگیر ترین هدیه بدون تردید نسخه پورشه دیزاین از میت ۱۰ است که لوکس ترین پرچمدار ساخته شده به دست هواوی محسوب می شود. هواوی علاوه بر هدایایی که بدون قرعه کشی دریافت می کنید، ۷۷ دستگاه از این تلفن هوشمند را هم به خریداران ۸ موبایل منتخب خود به شکل هفتگی و با قرعه کشی تقدیم می کند.

هرچند میت 10 (بررسی دیجیاتو) در رنگ های متنوعی عرضه می شود، اما مشخصه نسخه پورشه دیزاین رنگ مشکی براقی است که جلوه ی لوکس و خاصی به بدنه ی دستگاه بخشیده است. در نسخه ی لوکس نوار رنگی اطراف لنز دوربین متفاوت طراحی شده و لوگوی پورشه دیزاین روی آن به چشم می خورد.

اما عمده ترین تفاوت اینکه شرکت سازنده در نسخه پورش دیزاین حسگر اثر انگشت را از زیر نمایشگر به پشت بدنه منتقل کرده است. این موضوع باعث شده در این نسخه نمای جلوی بدنه نسبت به میت 10 معمولی ساده و زیباتر باشد و زیر نمایشگر، به لوگوی پورشه دیزاین اختصاص داده شده است.

میت 10 پورشه دیزاین در برخی از بخش ها با نسخه معمولی میت 10 اشتراک دارد از جمله چیپست قدرتمند کایرین ۹۷۰ ساخت هواوی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی که در همکاری با شرکت آلمانی لایکا ساخته شده است.

اما نسخه لوکس در برخی ویژگی ها هم برتری دارد، مواردی مثل پنل نمایشگر امولد، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، ۶ گیگابایت حافظه رم و مقاومت بالاتر در برابر آب. تنها بخش هایی که نسخه معمولی نسبت به مدل پورشه دیزاین برتری دارد به پشتیبانی از کارت حافظه و رزولوشن بالاتر صفحه نمایش باز می گردد.

اما اگر بخواهیم به جوایز دیگری که در این طرح وجود دارد اشاره کرده باشیم، بد نیست از اسپیکر جذاب JBL Clip 2 شروع کنیم که طراحی شده تا همه جا همراه شما باشد. بدنه ی این اسپیکر در برابر آب مقاوم است و یک گیره دارد که به کوله یا دوچرخه ی شما متصل می شود.

این اسپیکر با توجه به ابعاد جمع و جوری که دارد با هر شارژ می تواند تا ۸ ساعت به پخش موسیقی ادامه دهد، اما هواوی روی برخی مدل ها هم اسپیکر JBL Flip 4 را هدیه می دهد که بزرگتر است و عمر باتری ۱۲ ساهته دارد.

هدیه جذاب دیگری که برای این طرح در نظر گرفته شده دستبند ورزشی Color Band A1 نام دارد. این دستبند صفحه نمایش ندارد اما از طراحی جذاب و دلنشینی برخوردار است و می توانید آمار فعالیت فیزیکی و خواب شما را ثبت کند. اما ویژگی متمایز این محصول حسگر امواج فرابنفش است که حضور بیش از حد شما را زیر نور خورشید یادآوری می کند تا در صورت لزوم از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

از دیگر جوایز جشنواره هم می توانیم به پاور بانک هواوی، مونوپاد، کارت هدیه و کابل تبدیل USB-C به HDMI اشاره کنیم که آخری به شما امکان می دهد تلفن هوشمند خود را به مانیتور های خارجی متصل کنید.

در نهایت به کارت خدمات VIP هواوی می رسیم که به شما امکان می دهد تا چند ماه اول پس از خرید، در صورت شکسته شدن صفحه نمایش آن را به شکل رایگان تعویض کنید.

این جوایز رنگارنگ جشنواره هواوی را به یک فرصت عالی برای کاربرانی تبدیل کرده که قصد خرید تلفن هوشمند جدید دارند، خصوصاً آنهایی که می خواهند یک محصول با کیفیت بالا و امکانات متنوع نسبت به قیمت پرداختی بهره مند شوند.

برای شرکت در جشنواره ی «عیدِ دیدنی» کافی است محصولات منتخب را تا پایان تعطیلات نوروزی از فروشگاه های اعلام شده خریداری و سپس، اطلاعات خود را در سایتی که هواوی برای این منظور تدارک دیده وارد کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی