ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 9 دارای اپلیکیشنی اختصاصی برای سنجش فشار خون و استرس خواهد بود

سامسونگ در همکاری با دانشگاه معتبر کالیفرنیا، سانفرانسیسکو تصمیم دارد تا پرچمداران بعدی خود را به اپلیکیشن سنجش فشار خون و استرس مجهز کند. این اپ که با نام My BP Lab شناخته می شود، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۳

سامسونگ در همکاری با دانشگاه معتبر کالیفرنیا، سانفرانسیسکو تصمیم دارد تا پرچمداران بعدی خود را به اپلیکیشن سنجش فشار خون و استرس مجهز کند. این اپ که با نام My BP Lab شناخته می شود، همزمان با عرضه گلکسی اس 9 در دسترس قرار خواهد گرفت.

برای شرکت در مطالعه تحقیقاتی My BP Lab، حتما باید در ایالات متحده سکونت داشته باشید

دارندگان سری جدید موبایل های کهکشانی سامسونگ می توانند My BP Lab را از تاریخ 15 مارس (25 اسفند) در گوگل پلی دانلود کنند. با توجه به اطلاعات منتشر شده، برنامه از سنسورهای درونی جدید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس استفاده می کند و بنابراین به نظر نمی رسد که شاهد عرضه آن روی دیگر دیوایس ها باشیم.

همچنین کاربرانی که My BP Lab را نصب کرده اند، به یک مطالعه تحقیقاتی سه هفته ای از سوی دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو دعوت می شوند. شرکت کنندگان گزارشات رفتاری خود همانند خواب، تمرین یا وعده های غذایی را به برنامه می دهند و از طریق سنسور گلکسی اس 9 فشار خون شان را می گیرند.

در نهایت تمام این داده ها برای تشخیص میزان استرس و احساسات کاربران در طول روز جمع آوری می شود. البته شرکت در این تحقیق به نفع کاربران نیز خواهد بود، آن ها می توانند متوجه شوند تا چه روزهایی بیشترین استرس را دارند یا میزان خواب شان چه تاثیری روی فشار خون در صبح می گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی