ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حضور پهپادها در فشن شوی دولچه و گابانا

تکنولوژی تاثیر شگرفی بر بسیاری از صنایع گذاشته و مد همواره یکی از آنها بوده است. با همه گیر شدن ساعت‌ها، لباس‌های هوشمند و کلاً پوشیدنی‌های تکنولوژيک، صنعت مد چاره‌ای جز تطبیق خود با روند ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

تکنولوژی تاثیر شگرفی بر بسیاری از صنایع گذاشته و مد همواره یکی از آنها بوده است. با همه گیر شدن ساعت‌ها، لباس‌های هوشمند و کلاً پوشیدنی‌های تکنولوژیک، صنعت مد چاره‌ای جز تطبیق خود با روند در حال پیشرفت تکنولوژی نداشته و سعی کرده شَمایی از تکنولوژی را در خود حل کند. حال برند معروف ایتالیایی دی اند جی پا را فراتر گذاشته و پای پهپاد‌ها را به فشن شو‌های خود باز کرده است.

برند ایتالیایی دولچه و گابانا که از جمله نام های مطرح صنعت تولید لباس به حساب می‌آید به تازگی از تعدادی پهپاد برای نمایش کیف‌های دستی‌اش استفاده کرده و حسابی توجه رسانه‌ها را به این عمل پر هزینه متوجه خود ساخته است.

این روز‌ها شرکت‌هایی زیادی سعی دارند مخاطبان را با پهپاد‌ها آشنا کنند و این ابزار پیشرفته، پای ثابت تمام اجراهای نمایشی از جمله نورپردازی های هوایی اینتل در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ شده است و حالا فشن شوها هم میزبان این ابزارها شده اند.

در جریان نمایش اخیر دولچه و گابانا این پهپاد‌ها که علناً جایگزین مدل‌های انسانی شده بودند، وظیفه حمل سری به خصوصی از کیف‌‌های دستی این برند به نام «Fashion Devotion» را برعهده داشتند.

پای پهپاد‌ها هم به فشن شو‌ها

با اینکه خلاقیت به کار رفته در این فشن شو موجب شد توجه بسیاری از کاربران و دوستداران تکنولوژی به این برند جلب شود اما مشکلاتی نیز برای اجرای نمایش به وجود آمد؛ برای مثال این نمایش بسیار دیرتر از زمان مقرر برگزار شد و مسئولین بارها از جمعیت درخواست کردند که وای فای و هات اسپات‌ خود را خاموش کنند. این مسئله احتمالا بدین خاطر بوده که امواج موبایل مشکلی برای هدایت پهپاد‌ها ایجاد نکنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی