ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ERSB
ویجیاتو - بازی

سازمان ERSB وجود لوت باکس در بازی ها را با برچسبی به خریداران اطلاع می دهد

سازمان ERSB که به رده بندی سنی بازی های ویدیویی می پردازد، اعلام کرده که از این پس یک برچسب جدید به بازی های فیزیکی موجود در بازار آمریکا اضافه خواهد شد که وجود پرداخت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

سازمان ERSB که به رده بندی سنی بازی های ویدیویی می پردازد، اعلام کرده که از این پس یک برچسب جدید به بازی های فیزیکی موجود در بازار آمریکا اضافه خواهد شد که وجود پرداخت درون برنامه ای را به مشتریان اطلاع می دهد. این برچسب در هر استوری که امکان دانلود این بازی ها را مهیا می کند نیز قرار خواهد داشت.

این برچسب به مشتریان اطلاع می دهد که آن ها می توانند آیتم های دیجیتالی موجود در بازی را با پول واقعی خریداری کنند. ERSB می گوید که باید توقع استفاده از آن را در آینده نزدیک داشت.

مدیر ERSB در این مورد می گوید: «صنعت بازی های ویدیویی به طور مداوم در حال تکامل و نوآوری بوده و سیستم ERSB نیز از این قضیه پیروی می کند. هدف ما این است که والدین دقیق ترین ابزار را برای تصمیم گیری در مورد عنوانی که برای فرزندشان تهیه کرده اند در اختیار داشته باشند.»

در نشست مطبوعاتی مرتبط با این موضوع، اعلام شد که برچسب جدید تفاوت خاصی بین لوت باکس ها و محتویات قابل دانلودی قائل نمی شود. بر اساس تحقیقات ERSB، مشخص شده که اکثر والدین دقیقاً با لوت باکس ها آشنا نیستند و والدینی که از این موضوع آگاه بودند، از هزینه های کودکان خود در بازی ها آگاهی بیشتری دارند.

برای آگاهی بخشی هرچه بیشتر، ERSB وب سایتی تازه نیز تاسیس کرده است. مدیر این سازمان می گوید: «پدر و مادر ها نیاز به اطلاعات ساده دارند و ما نمی توانیم آن ها را با جزییات فراوانی همراه کنیم. ما باید روشن، مختصر و آسان اطلاعات را در اختیار آن ها قرار بدهیم.»

پیش از این یکی از سناتورهای ایالات متحده از ERSB خواسته بود تا این موضوع را مشخص کند که آیا آیتم های خرید درون برنامه ای با یک روش اخلاقی و شفاف به فروش می رسند یا خیر. این سناتور نگران بود که ماهیت اتفاقی بودن محتویات لوت باکس ها، شبیه به مکانیزم قمار در کازینوها است. البته ESRB عقیده دارد که نباید لوت باکس ها را با قمار یکی دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • THEBEST
    THEBEST | ۹ اسفند ۱۳۹۶

    لوت باکس توی بعضی از بازی ها تاثیر خاصی نداره مثله اورواچ که فقط اسکیلِ بازی کن شرطه

  • H A M E D
    H A M E D | ۹ اسفند ۱۳۹۶

    پرداخت درون برنامه ای از قدیم الایام بوده و اونقدر به تجربه بازی ضربه نمیزنه ولی لوت باکس ها که جدیدا باب شدن واقعا مضخرفن

مطالب پیشنهادی