ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مینی کوپر به ایران رسید؛ انگلیسی دوست داشتنی بازیگر تازه بازار خودروهای وارداتی

پرشیاخودرو بزودی حضور رسمی برند اصیل و خوشنام مینی در ایران را آغاز خواهد کرد. عضو دیگر گروه خودروسازی BMW نیز زین پس توسط پرشیاخودرو عرضه خواهد شد و علاقمندان قادر خواهند بود تا خودروهای ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

پرشیاخودرو بزودی حضور رسمی برند اصیل و خوشنام مینی در ایران را آغاز خواهد کرد. عضو دیگر گروه خودروسازی BMW نیز زین پس توسط پرشیاخودرو عرضه خواهد شد و علاقمندان قادر خواهند بود تا خودروهای مدرن این کمپانی اصیل جهانی را از شرکت پرشیاخودرو تهیه نمایند.

برند مینی بی شک یکی از محبوب ترین و از جمله ی موفق ترین خودروسازان تاریخ می باشد. تاریخ تاسیس این برند به سال 1959 برمیگردد و در حقیقت این احساس نیاز به خودروهای کم مصرف و پربازده بود که موجبات خلق این برند اصیل و چابک را بوجود آورد.

مینی ایران

برندی که در طول تاریخ 59 ساله خود افتخارات فراوانی را کسب کرده و از سال 1994 توسط گروه خودروسازی BMW آلمان خریداری شد. در طول 18 سال مالکیت این گروه خودروسازی خلاق، مینی پیشرفت های فراوانی را تجربه کرد و 9 مدل خودرو را روانه بازارهای جهانی نمود.

شرکت پرشیاخودرو با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای BMW، امسال موفق شد تا مقدمات عرضه برند MINI را در کشور فراهم آورد.

3 مدل محبوب این برند اصیل بزودی توسط پرشیاخودرو رونمایی خواهند شد و پس از رونمایی در دفتر مرکزی و نمایندگی های منتخب آن قابل عرضه خواهد بود.

شرکت پرشیاخودرو با داشتن شبکه گسترده نمایندگان در سراسر کشور و تجربه موفق در ارائه برند BMW، برنامه استراتژیک کاملی را تدوین نموده تا علاقمندان به این برند بتوانند با خیال آسوده از این خودروهای مدرن استفاده نمایند.

گفتنی است که از نظر فنی اشتراکات بسیار زیادی بین خودروهای مینی و ب ام و وجود دارد و در واقع برخی از مدل های اقتصادی و کوچک ب ام و بر روی پلت فرم های مربوط به مینی ساخته می شوند و بنابراین می توان گفت که از حیث خدمات پس از فروش و تامین قطعات پتانسیل مناسبی برای عرضه خودروهای مینی در ایران وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • pouya s
    pouya s | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

    هرچی تنوع تو بازار خودرو بیشتر بشه بهتر هست

  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۹ اسفند ۱۳۹۶

    واقعا ماشین مورد علاقه من هست خیلی ناز هست .

  • Mr. Saxobeat
    Mr. Saxobeat | ۹ اسفند ۱۳۹۶

    قیافش خیلی دوست داشتنی هست.
    درسته پولشو ندارم بخریم ولی میشه اگر توی خیابون دیدمش لذت زیبایی شو ببرم.

  • Shahinbarfi
    Shahinbarfi | ۹ اسفند ۱۳۹۶

    داغ همه ایرانیا اینه که وقتی پول نداریم چه فرقی بحالمون داره که کدوم وارد شه؟فقط فرقش اینه که این ماشینو از نزدیک میتونیم ببینیم مثل همه ی اون قبلیا.اینم وارد شه قیمتش زیر 250 نیست.قیمت دلخواهیه اینجا

مطالب پیشنهادی