ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

SikurPhone
تکنولوژی

کمپانی Sikur از موبایل مخصوص سرمایه گذاران ارز مجازی رونمایی کرد

با بالا رفتن ارزش بیت کوین معمولا فعالان این حوزه دیگر ارزهای خود را روی موبایل ذخیره نمی کنند اما کمپانی Sikur به دنبال تغییر این رویه است. این شرکت در MWC از موبایلی به نام SikurPhone ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

با بالا رفتن ارزش بیت کوین معمولا فعالان این حوزه دیگر ارزهای خود را روی موبایل ذخیره نمی کنند اما کمپانی Sikur به دنبال تغییر این رویه است.

این شرکت در MWC از موبایلی به نام SikurPhone رونمایی کرده که دارای کیف ارز مجازی اختصاصی است و اجازه نگهداری این ارزها بدون نگرانی از بابت مسائل امنیتی می دهد.

سیستم عامل SikurPhone نسخه ای سفارشی سازی شده از اندروید نوقا با ظاهری بسیار ساده و سازمانی است و برای کاربران عادی طراحی نشده چرا که امکان نصب گوگل پلی روی آن وجود ندارد و تنها از اپلیکیشن هایی پشتیبانی می کند که امنیت آنها توسط Sikur تائید شده است.

ویژگی های سخت افزاری این موبایل شامل چیپست مدیاتک MT6750، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخی و باتری 2800 میلی آمپر ساعتی است. دوربین های اصلی و سلفی نیز به ترتیب از سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی بهره می برند.SikurPhone

«الکساندر واسکونسولس»، مدیر عملیاتی این کمپانی می گوید:

کلیدهای خصوصی وارد شده به موبایل روی فضای ابری ذخیره می شوند و در صورتی که موبایلتان را گم کنید ما اطلاعات روی آن را پاک می کنیم. برای دستیابی به داده ها نیز تنها کافی است یک SikurPhone جدید خریده و اطلاعات کاربری را به آن وارد کنید.

علی رغم اینکه مدیران Sikur بر امنیت این موبایل تائید می کنند، ذخیره شدن کلیدهای خصوصی لازم برای دستیابی به بیت کوین در فضای ابری نگرانی های خاص خود را در پی دارد؛ برای مثال در ماه های گذشته چندین مرکز تبادل ارز مجازی هک شده و داده های آنها به سرقت رفته اند.

با این حال سرورهای Sikur از ایمنی بالایی برخودار بوده و حتی هکرهای کمپانی امنیتی HackerOne نیز توانایی نفوذ به آن را نداشته اند.

این موبایل تنها برای نگهداری ارزهای مجازی طراحی نشده و در واقع پلتفری با ایمنی بالا است که از تابستان و با قیمت 799 دلار به بازار راه پیدا می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی