ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برنامه ریزی اکتیویژن برای عرضه چندین بازی ریمستر جدید در سال 2018

ریمستر کردن بازی های کلاسیک و محبوب، به ترندی تازه در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شده و کمپانی اکتیویژن هم یکی از کمپانی هایی بوده که با ساخت دو عنوان Crash Bandicoot: N Sane ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

ریمستر کردن بازی های کلاسیک و محبوب، به ترندی تازه در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شده و کمپانی اکتیویژن هم یکی از کمپانی هایی بوده که با ساخت دو عنوان Crash Bandicoot: N Sane Trilogy و ریمستر کال آو دیوتی: مدرن وارفر، میزان موفقیت این دست از نسخه های بازسازی شده را به چشم دیده است.

این کمپانی اخیراً مستنداتی در اختیار کمیسیون امنیت و مبادلات مالی آمریکا قرار داده که حامل اخبار جالبی برای گیمرها است. اکتیویژن در مستندات خود توضیح می دهد که طی نیمه دوم سال 2018، شاهد عرضه World of Warcraft: Battle for Azeroth و جدیدترین نسخه Call of Duty خواهیم بود و پس از آن، بسته های الحاقی متعددی برای چهار بازی دستینی 2، هارت استون، اوورواچ و Call of Duty: WWII منتشر خواهد شد.

اما موضوع زمانی جالب می شود که اکتیویژن به «نسخه ریمستر چند عنوان از مجموعه IP هایی که در اختیار داریم» اشاره می کند. اکتیویژن از همین حالا ریمستر کلاسیکی مانند اسپایرو را در دستور کار دارد و با توجه به موفقیت کسب شده در سال 2016، به نظر می رسد که باید منتظر ریمسترهای بیشتری از سری کال آو دیوتی هم باشیم. ضمناً از آن جایی که نسخه بعدی کال آو دیوتی توسط استودیوی Treyarch توسعه می یابد، به هیچ وجه دور از ذهن نخواهد بود که ریمستر نخستین Black Ops هم در حال ساخت باشد.

علاوه بر این، طی چند وقت اخیر شایعاتی درباره عرضه Crash Bandicoot N Sane Trilogy روی سایر پلتفرم ها مانند ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ به گوش می رسد که گرچه هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما با توجه به موفقیت کسب شده روی کنسول پلی استیشن 4 و عدم انحصار به پلتفرم سونی، کاملاً منطقی جلوه می کند. ناگفته نماند که برخلاف سایر ناشران، اکتیویژن وضعیت مالی خود را براساس سال تقویمی و نه سال مالی می سنجد و به همین خاطر، این بازی ها قطعاً طی سال 2018 عرضه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی