ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سن‌دیسک از سریع ترین کارت مایکرو SD جهان با حافظه 400 گیگابایتی رونمایی کرد

کمپانی سن‌دیسک اخیراً و در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 از یک کارت حافظه مایکرو SDXC جدید رونمایی کرده که گنجایشی برابر با 400 گیگابایت داشته و می تواند حافظه داخلی دیوایس های هوشمند را ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۰

کمپانی سن‌دیسک اخیراً و در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 از یک کارت حافظه مایکرو SDXC جدید رونمایی کرده که گنجایشی برابر با 400 گیگابایت داشته و می تواند حافظه داخلی دیوایس های هوشمند را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. این کارت حافظه تازه، علاوه بر ظرفیت بسیار بالا، سرعت قابل توجهی هم دارد و هم اکنون به عنوان سریع ترین کارت مایکرو اس دی UHS-I جهان شناخته می شود.

کارت حافظه 400 گیگابایتی سن‌دیسک، بیش از هرچیز دیگر برای دیوایس هایی مانند پهپادها و اسمارت فون هایی مناسب است که به ضبط ویدیوهای 4K می پردازند. این کارت تا 50 درصد نسبت به مایکرو اس دی های Extreme UHS-I فعلی سن‎دیسک سریع تر بوده و سرعت خواندن آن به 160 مگابایت بر ثانیه می رسد؛ و این مهم به لطف تکنولوژی های وسترن دیجیتال محقق شده است.

از سوی دیگر، سرعت خواندن این کارت برابر با 90 مگابایت بر ثانیه است و به گونه ای ساخته شده که در برابر آب، گرد و خاک، شوک الکتریکی و اشعه ایکس از خود مقاومت نشان می دهد. گفتنی است که با خرید این کارت حافظه، نرم افزار RescuePRO Deluxe نیز به صورت رایگان در دسترس مشتریان قرار می گیرد که می توان از آن برای بازیابی اطلاعاتی که به صورت اتفاقی حذف شده اند استفاده کرد.

در نهایت شکی نیست که کارت حافظه جدید سن‌دیسک برای تولیدکنندگان محتوی و افرادی که نیازمند دسترسی به اطلاعات فراوان به صورت موبایل هستند بسیار کارآمد تلقی می شود. برای اینکه درک بهتری از میزان گنجایش این کارت داشته باشید، حافظه 400 گیگابایتی می تواند میزبان 400 هزار کتاب الکترونیکی یا 200 هزار عکس یا 100 هزار موزیک آیتونز یا 88 فیلم Full HD آیتونز و یا 16 فیلم بلوری باشد. ناگفته نماند که سریع ترین کارت حافظه جهان، قیمتی معادل 300 دلار خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alireza
    alireza | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

    امیدوارم گارانتی درست و حسابی هم داشته باشه

  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۹ اسفند ۱۳۹۶

    khob gooshi ie hast ke betoone ino support kone?

    • Sina ABD
      Sina ABD | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

      s9 و s9 plus
      فکر میکنم هدفشم همین دو گوشی بوده

مطالب پیشنهادی