ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید سازندگان پیشین هیتمن و پِی‌دِی برای کنسول ها و پی سی معرفی شد

فانکام، کمپانی ناشر نروژی که پیشتر انتشار بازی هایی مثل Age of Conan و The Secret World را برعهده داشته اخیراً از تازه ترین پروژه خود رونمایی کرده است. بازی Mutant Year Zero: Road to ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

فانکام، کمپانی ناشر نروژی که پیشتر انتشار بازی هایی مثل Age of Conan و The Secret World را برعهده داشته اخیراً از تازه ترین پروژه خود رونمایی کرده است. بازی Mutant Year Zero: Road to Eden یک استراتژی نوبتی با استایلی شبیه به XCOM است که طی سال جاری میلادی برای پلتفرم های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می شود.

اگرچه این بازی از نظر گیم پلی به XCOX شباهت خواهد داشت، اما المان های دیگری نیز در خود جای داده که آن را از سایر بازی های مشابه متمایز می کنند. به عنوان مثال، سربازهای شما موجوداتی جهش یافته و انسان نما هستند که تعدادی از آنها مثل یک خوک و یک اردک را در تریلر رونمایی بازی می توان دید. گفتنی است که یک انسان هم در تریلر دیده می شود اما به گفته ناشر، بازی در جهانی «پسا-بشری» سپری می شود که نتیجه یک آخرالزمان اتمی بوده است.

Mutant Zero Dawn از مکانیک های مخفی گرایانه همزمان (Real-Time) برای از بین بردن دشمنانی که در محیط حرکت می کنند بهره می برد و ضمناً هر کاراکتر، درخت مهارت های خاص خود را دارد که امکان ارتقای قابلیت هایی مثل استفاده از المان های محیطی برای پنهان شدن در سایه ها، خراب کردن دیوارها و جمع آوری غارت بیشتر را مهیا می سازد.

این بازی توسط استودیوی مستقل و تازه تاسیس Bearded Ladies ساخته می شود که توسط توسعه دهندگان هیتمن و طراح ارشد PayDay تاسیس شد. فانکام هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای Mutant Year Zero: Road to Eden اعلام نکرده اما این بازی طی امسال عرضه شده و جزییات بیشتری از آن در رویداد کنفرانس توسعه دهندگان بازی ماه مارس اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rezagamee
    Rezagamee | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    واو عالیه خعلی تریلرش بسیار گیرا و جذاب بود

مطالب پیشنهادی