ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت تیمز با دو ویژگی جدید، فاصله اش با Slack را کمتر می کند

مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) یک فضای کاری چت محور در سرویس آفیس 365 است که می تواند تمام افراد، محتوا و ابزار لازم برای افزایش کارایی تیم ها را در خود جای بدهد. در آخرین ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) یک فضای کاری چت محور در سرویس آفیس 365 است که می تواند تمام افراد، محتوا و ابزار لازم برای افزایش کارایی تیم ها را در خود جای بدهد. در آخرین بروزرسانی این ابزار، ردموندی ها برنامه دارند تا با افزودن دو ویژگی کلیدی مایکروسافت تیمز را به رقیب بهتری نسبت به ابزارهای مشابه تبدیل کkند.

در نسخه کنونی تیمز، هر کسی که بخواهد وارد یک چت روم بشود باید حتما حساب کاربری سرویس Azure AD داشته باشد و با توجه به اینکه شاید بعضی ها نخواهند در این سرویس عضو شوند، بنابراین گستره کاربران تیمز کاهش پیدا می کند. اما از هفته آینده و با افزودن قابلیت «دسترسی مهمان» دیگر شاهد این مشکل نخواهیم بود.

این ویژگی که اواخر تابستان معرفی شد، به کاربر اجازه می دهد تا با هر آدرس ایمیلی که خواست در مایکروسافت تیمز عضو شود. در نتیجه اگر مدیر عامل یک شرکت هستید و می خواهید ارتباط نزدیک تری با کارکنان داشته باشید، به کمک این ویژگی می توانید کاربران مهمان را نیز به چت روم دعوت کنید.

جدا از دسترسی مهمان، به نظر می رسد که مایکروسافت به دنبال عرضه یک نسخه رایگان از سرویس است. در آخرین نسخه پیش نمایش سازندگان تیمز، اشاره های زیادی به ورژن رایگان این ابزار (در کنار نسخه پولی برای دسترسی به تمام ویژگی ها) شده و مایکروسافت با این دو ویژگی، می تواند فاصله میان تیمز و رقیب قدرتمندش یعنی Slack را خیلی کمتر کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی