ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی انحصاری هورایزن زیرو داون بیش از 7 میلیون کپی فروخته است

درست یک سال پیش در چنین روزهایی بود که «هورایزن زیرو داون»، بازی تحسین شده استودیوی گوریلا گیمز عرضه شد. حالا که یک سال از عرضه بازی می گذرد، سازندگان در بیانیه ای غافلگیرکننده خبر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

درست یک سال پیش در چنین روزهایی بود که «هورایزن زیرو داون»، بازی تحسین شده استودیوی گوریلا گیمز عرضه شد. حالا که یک سال از عرضه بازی می گذرد، سازندگان در بیانیه ای غافلگیرکننده خبر از فروش 7.6 میلیون واحدی هورایزن در سراسر جهان داده اند که رقمی تحسین برانگیز برای یک عنوان انحصاری به حساب می آید.

هورایزن با دستیابی به این فروش، حالا موفق ترین فرنچایز جدید پلی استیشن 4 به حساب می آید. ناگفته نماند که این بازی در دو هفته نخست عرضه هم 2.6 میلیون واحد فروخته بود. هرمن هولست، موسس استودیوی گوریلا گیمز ضمن بیان این خبر می گوید:

ما اهداف جاه طلبانه و بزرگی برای هورایزن زیرو داون داشتیم و هرچه به زمان عرضه نزدیک تر می شدیم،؛ می دانستیم که مردم به وجد خواهند آمد؛ اما مشاهده چنین فروشی حقیقتاً دیوانه وار است.

از زمان عرضه بازی، میلیون ها بازیکن به "ایلوی" پیوسته اند تا از اسرار "پیشینیان" پرده بردارند. امیدوارم این بازیکنان به همان اندازه که ما از ساخت بازی لذت بردیم از تجربه اش لذت برده باشند.

استودیوی گوریلا گیمز برای جشن گرفتن موفقیت خود، چندین آواتار و یک تم رایگان در اختیار دارندگان پلی استیشن 4 قرار داده و فروشگاه PlayStation Gear نیز محصولات فیزیکی مرتبط به هورایزن زیرو داون را با تخفیف به فروش می رساند. در نهایت گفتنی است که با اعلام این خبر، دنباله دار شدن فرنچایز هورایزن محتمل تر از هر زمان دیگر به نظر می رسد و قطعاً طی سال های پیش رو، شاهد ماجراجویی های بیشتر ایلوی در جهانی خواهیم بود که ربات های غول پیکر بر آن حکمرانی می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    ممنون خبر دادین تم رایگان گذاشته خیلی قشنگه، علاوه بر اون اواتار رایگان هوریزان هم گذاشته

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    یعنی عالیه این بازی، قابل توجه کسایی که به گرافیک ps4 گیر میدن یه بار این بازی رو روی 4k hdr بازی کنن فوق العادست جلوه های بصریش مخصوصا اونجا ها که هوا عوض میشه مثلا از یه هوای بارونی افتابی میشه یه دفععه انگار کل عناطر رنگ عوض میکنن خیلی قشنگه
    داستان بازیش هم خیلی قشنگه چه اولش که یه دختر بچست چه اونجا که ایلوی رو اون یارو میگیره گردنشو میبره بعد rost میاد نجاتش بده.... اون لحظه که الوی از کوه پرت میشه پایین ادم اشکش در میاد

  • Rezagamee
    Rezagamee | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

    والا ما که پی سی بازی میکنیم
    کاش برای پی سی هم میومد
    افسوس

  • H A M E D
    H A M E D | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

    واقعا فوق العاده بود.
    حسش اومده دوباره بازیش کنم اینبار با DLC داستانی..

مطالب پیشنهادی