ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیکسبی ۲.۰ همراه با گلکسی نوت ۹ عرضه می شود

اولین بار در اکتبر سال ۲۰۱۷ بود که شنیدیم سامسونگ می خواهد آپدیت بزرگی برای دستیار هوش مصنوعی‌اش، بیکسبی آماده کند که بیکسبی ۲.۰ نامگذاری شده. سامسونگ امید دارد که با این آپدیت، بیکسبی تبدیل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

اولین بار در اکتبر سال ۲۰۱۷ بود که شنیدیم سامسونگ می خواهد آپدیت بزرگی برای دستیار هوش مصنوعی‌اش، بیکسبی آماده کند که بیکسبی ۲.۰ نامگذاری شده. سامسونگ امید دارد که با این آپدیت، بیکسبی تبدیل به عضوی جدایی ناپذیر از زندگی کاربرانش تبدیل شود. با این آپدیت، بیکسبی به کیت توسعه نرم افزاری مجهز شده و همه توسعه دهندگان می توانند ابزارهایشان را به هوش مصنوعی سامسونگ متصل کنند.

مدیریت بخش موبایل سامسونگ، DJ Koh در مصاحبه ای طی کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ گفته که هدفش از نسخه اول بیکسبی ارائه آن به بیشترین تعداد کاربر بوده و حالا وقت آن رسیده که روی گسترش اکوسیستم خود کار کنند.

بیکسبی ۲.۰ بیش از ۸۰۰ شرکت را در برنامه نسخه بتای خود دارد که برای شروع می تواند عالی باشد. DJ Koh می گوید ورژن جدید دستیار هوش مصنوعی‌اش در زمان عرضه گلکسی نوت ۹ در دوره اوج خود خواهد بود.

اما بیکسبی ۲.۰ چه تغییراتی خواهد کرد؟ تاکنون وعده صدای طبیعی‌تر و تشخیص گویش‌های مختلف داده شده که این دو موضوع می تواند به مکالمات بهتر با هوش مصنوعی سامسونگ منجر شود.

کره‌ای‌ها قصد دارند این ویژگی را در همه محصولاتشان قرار دهند. از تلفن‌های همراه گرفته تا تلویزیون و پی سی و... همه جا شاهد حضور بیکسبی خواهیم بود. حتی قرار است سامسونگ امسال اسپیکر هوشمند خود را هم با این هوش مصنوعی معرفی کند که احتمالا این اتفاق در رویداد معرفی گلکسی نوت ۹ رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • milad
    milad | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    ما همچنان منتظر آپدیت اندرویید از جانب سامسونگ هستیم ???

  • alex
    alex | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

    یعنی سام از ماست کره می‌گیره این که نرم افزاره چرا برای بقیه ارایه نمیده

مطالب پیشنهادی