ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل PhoneKid مخصوص کودکان
تکنولوژی

معرفی PhoneKid؛ موبایلی هوشمند مناسب استفاده کودکان

این روزها تقریباً تمام والدین یا از بابت اعتیاد بیش از حد فرزندشان به موبایل های هوشمند آزرده و ناراضی هستند، یا از بابت بروز چنین مشکلی در صورت خرید یکی از این گجت ها ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

این روزها تقریباً تمام والدین یا از بابت اعتیاد بیش از حد فرزندشان به موبایل های هوشمند آزرده و ناراضی هستند، یا از بابت بروز چنین مشکلی در صورت خرید یکی از این گجت ها برای فرزندشان نگرانی دارند. یک کمپانی اسپانیایی راهکاری میانه را برای حل این مشکلات ارائه داده. PhoneKid؛ موبایلی هوشمند که مختص استفاده کودکان طراحی شده است.

به لطف ویژگی هایی اختصاصی محصول کمپانی Escudo Web، والدین می توانند کنترل و نظارتی کامل را روی نحوه استفاده کودکشان از موبایل و اپلیکیشن های آن داشته باشند. آنها می توانند تعیین کنند چه نرم افزارهای روی این گجت ها نصب شود. یا در صورت لزوم دسترسی به برخی بخش ها (حتی صفحه هوم اسکرین) را نیز محدود کنند.

امکان ارسال پیام یا هشدار روی صفحه موبایل PhoneKid برای والدین میسر است. آنها می توانند برخی دسترسی را منوط به انجام کارهایی خاص توسط فرزندشان کنند. علاوه بر این ها، به هیچ وجه امکان خاموش کردن دستگاه یا مکان یاب GPS آن وجود ندارد.

موبایل PhoneKid مخصوص کودکان

کودکان همچنین امکانی برای برقراری تماس اضطراری نامحسوس با والدین خود از طریق یک دکمه اختصاصی را دارند که در مواقع اضطراری بسیار کارآمد خواهد بود.

محصول مورد بحث از یک نسخه اختصاصی از سیستم عامل اندروید بهره می برد و شرکت سازنده وعده داده به این سادگی ها امکان دور زدن محدودیت ها و تمهیدات نظارتی آن وجود ندارد. Escudo Web در تلاش است تا یک شریک سخت افزاری را برای تولید این موبایل اختصاصی کودکان پیدا کند. هنوز تاریخی برای عرضه محصول مورد بحث اعلام نشده است.

در انتها لازم به یادآوری است که تقریباً تمام امکاناتی که در بالا به آن اشاره شد به صورت رایگان و از طریق اپلیکیشن هایی چون «Google Family Link» روی هر موبایل هوشمند دیگری در دسترس قرار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سروش سکایی
    سروش سکایی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    یک اپلیکیشن هم هست به نام kid mode که توی هر گوشی خواستید نصب کنین و میتونین دسترسی هاشم تعریف کنین چیز جالبیه

  • mohamad
    mohamad | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    بچه های الان خیلی باهوش تر از این حرفا هستن سریعا متوجه میشن

  • THEBEST
    THEBEST | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

    تا ۱۶ سالگی نباید موبایل داد دسه بچه

مطالب پیشنهادی