ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیو ۳۶۰ درجه Waymo، شما را در جایگاه مسافر قرار می‌دهد [تماشا کنید]

شرکت Waymo تاکنون موفقیت بزرگی در زمینه آزمایش اتومبیل‌های خودران خود در سطح شهر و جاده‌های عمومی تجربه کرده و تاکنون ماشین‌های این شرکت ۸ میلیون کیلومتر مسافت را بدون راننده طی کرده اند. برای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

شرکت Waymo تاکنون موفقیت بزرگی در زمینه آزمایش اتومبیل‌های خودران خود در سطح شهر و جاده‌های عمومی تجربه کرده و تاکنون ماشین‌های این شرکت ۸ میلیون کیلومتر مسافت را بدون راننده طی کرده اند. برای توضیح بیشتر که چطور این اتفاق امکان پذیر شده، شرکت زیرشاخه گوگل ویدیوی زیر را منتشر کرده تا به صورت تصویری در مورد فناوری‌اش برای کاربران بگوید.

در سال ۲۰۱۶ و با شکل گیری آلفابت، این زیرشاخه گوگل به Waymo تغییر نام داد. سرعت پیشرفت ویمو بسیار بالا است. از سال ۲۰۰۹ تا ژوئن ۲۰۱۵، میزان پیمایش مسیر خودروهای شرکت ۱.۶ میلیون کیلومتر بود و حالا در عرض دو سال و نیم این میزان به ۸ میلیون رسیده است.

ویمو از ابزارهایی نظیر لیدار، رادار و دوربین‌های با وضوح بالا برای ثبت و دریافت داده‌های موجود در محیط اطراف استفاده می‌کند. داده‌های ثبت شده توسط یک خودرو، پس از تحلیل در اختیار تمامی خودروهای موجود در سامانه قرار می‌گیرد.

ویدیوی بالا ضمن ارائه توضیحات در مورد ماهیت فناوری، شما را در جایگاه یک مسافر نیز قرار می دهد که مشاهده آن خالی از لطف نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی