ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس ۹ بهترین نمایشگر تلفن های همراه را دارد

طراحی گلکسی اس ۹ تقریبا مشابه نسل قبلی‌اش است خصوصا در بخش جلویی دستگاه که هیچ تغییر خاصی به چشم نمی خورد. متخصصین وبسایت DisplayMate در بررسی اخیر خود اما این موضوع را بررسی کرده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۵

طراحی گلکسی اس ۹ تقریبا مشابه نسل قبلی‌اش است خصوصا در بخش جلویی دستگاه که هیچ تغییر خاصی به چشم نمی خورد. متخصصین وبسایت DisplayMate در بررسی اخیر خود اما این موضوع را بررسی کرده اند که چطور تغییرات نامشهود نمایشگر اس ۹ نسبت به اس ۸، آن را تبدیل به بهترین نمایشگر OLED موبایل کرده است.

تغییراتی که DisplayMate از آن‌ها صحبت می‌کند چندان واضح نیستند و شاید بسیاری از کاربران عادی اصلا متوجه آن نشوند. با این حال اما همه متوجه بهبود کلی کیفیت و مصرف بهینه باتری خواهند شد.

نمایشگر Super AMOLED گلکسی اس ۹ همان نمایشگری است که در اس ۸ هم دیده بودیم منتها با یک سری بهبودها مثل کاهش روشنایی متغیر بین پیکسل ها که دقت رنگ بالاتری را به نمایش می‌گذارد. برای افرادی که مشکل بینایی دارند نیز قابلیت تنظیم رنگ یا فیلترهای خاص نیز در نظر گرفته شده.

وبسایت DisplayMate میزان کنترلی که سامسونگ به کاربران در تغییر حالت‌های مختلف نمایشگر می دهد را تحسین کرده، آن هم در حالی که هیچکس قابلیت مدیریت رنگ نمایشگر Pixel 2 XL را نپسندید.

بهبودهای نمایشگر گلکسی اس ۹ در حقیقت یک نمای کلی از خود تلفن همراه را هم نشان می دهد. همان نسل قبلی با بهبودهایی که اوضاع را بهتر کرده است. DisplayMate می گوید به جای پیشرفت دادن کارایی سخت افزاری OLED، سامسونگ تصمیم گرفته تا آنچه در اختیار داشته را به بهترین حالت ممکن عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    شماها یه جور حرف میزنید ، بابا ترو به خدا یه نفرتون یه اس ۸ بخرید با هاش کار کنید بعد چرت بنویسید بابا یه زمانی سوپر امولدها با دمای رنگشون بازارو بدست گرفتن کم کم هزینه بالای تولید باعث شد روش کار نکنن الان اولدها خیلی بهترن یا بعضی ای پی اس ها هنوز اس ۹ ندیدید فقط چند تا سایت چرت مینویسن که خودشون بازیگردان هستن اونوقت شما میایید زود قصه حسین کرد مینویسید ، خب سامسونگ خوبه اما واقعا اینجوریم نیست که وصپش میکنید بخرید استفاده کنید مقایسه کنید بعد بگید اخه چرا انقدر دهن بین و بدون اطلاع

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

    متاسفانه بعضی از کاربران حاضرن قبول کنن نمایشگر های صفدرقلی بهترین نمایشگرها هستن ولی نگن مال سامسونگ بهترینه(در مورد برند های دیگه هم هست در دیگر حوزه ها)
    دوستان روشنایی صفحه نمایش گوشی های اس8 و نوت8 و اس9 رو مقایسه کنید با روشنایی صفحات دیگه خودتون متوجه فرق قضیه میشید.
    تا جایی که اپل هم برای آیفون X از صفحات سامسونگ استفاده کرد.

  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

    در این که سامی بهترین دیسپلی سازه جهانه شکی نیست حتی هوآوی و اپل و وان پلاس و شیائومی هم باهاش همکاری میکنن

  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

    hamoon iphone x hm ke behtarin shod mal e samsung bood panel namayeshgaresh khoshbakhtane samsung in laqab ro dobare bargardond baraye khodesh

  • amin_jhr
    amin_jhr | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

    واقعا سامسونگ هر نسل توی صفحه نمایش مرزهای کیفیت جا به جا میکنه!

مطالب پیشنهادی