ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بتلفیلد بعدی احتمالاً به دوران جنگ جهانی دوم می رود

در حال حاضر به طور یقین می دانیم که نسخه بعدی سری بتلفیلد طی سال جاری میلادی عرضه می شود و کمپانی الکترونیک آرتز هم این خبر را در ماه ژانویه تایید کرد. بنابراین مهم ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

در حال حاضر به طور یقین می دانیم که نسخه بعدی سری بتلفیلد طی سال جاری میلادی عرضه می شود و کمپانی الکترونیک آرتز هم این خبر را در ماه ژانویه تایید کرد. بنابراین مهم ترین سوالی که هنوز باقی مانده اینست که بتلفیلد بعدی چه سبک و سیاقی داشته و در چه برهه ای از زمان دنبال می شود.

به گفته یک منبع نزدیک به الکترونیک آرتز که ظاهراً از برنامه ریزی های این کمپانی نیز باخبر است، بتلفیلد 2018 به دوران جنگ جهانی دوم خواهد رفت. این منبع اضافه می کند که نام «Battlefield V» برای بازی انتخاب شده است؛ نکته ای که نشان می دهد رعایت کردن ترتیب شماره ها، هیچ اهمیتی برای استودیوی دایس و الکترونیک آرتز ندارد!

بعد از انتشار این شایعه، تصویری در انجمن اینترنتی ردیت نیز منتشر شد که گمانه زنی های فعلی را تایید می کند. از طرف دیگر وب سایت US Gamer به نقل از منبعی متفاوت نوشته که نسخه بعدی بتلفیلد مجدداً از «لوت باکس های سطحی» برخوردار خواهد بود.

بتلفیلد

گفته می شود در این نسخه، شاهد گزینه های بیشتری برای شخصی سازی سربازها خواهیم بود اما سطحی بودن لوت باکس ها نشان از این موضوع دارد که سلاح ها مثل «بتلفیلد 1» چندان قابل شخصی سازی نیستند و این خود می تواند تاییدی بر قرار گرفتن بازی در دوران جنگ جهانی دوم باشد که تجهیزات نظامی به اندازه بتلفیلدهای مدرن گسترده نبودند.

عرضه یک بازی با محوریت جنگ جهانی دوم، آن هم درست پس از بتلفیلد 1 که در دوران جنگ جهانی نخست دنبال می شد منطقی به نظر می رسد؛ اما پیش تر تصور می شد الکترونیک آرتز برای مدتی به نسخه های شماره دار فرنچایز خود استراحت داده و به سراغ یک نسخه اسپین آف مانند «بد کمپانی 3» برود. در هر صورت هنوز هیچ چیز مشخص نیست جز اینکه تریلر رونمایی از نسخه بعدی از همین حالا در حال ساخت بوده و احتمالاً در جریان GDC 2018 به نمایش در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • esio
    esio | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    تو مولتی هم خودتون استادید ولی حتما تو نسخه اصلی و یا دی ال سی هواپیماهای جنگنده جتی که آلمانا و انگلیسا آخر جنگ ساخته بودند رو اضافه کنید(این دیگه جدیه اگر واقعا بتلفیلد بعدی جنگ دوم باشه اینو اسپم وار بهشون ای میل می کنم)

  • esio
    esio | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    سرمای زیر صفر روسیه+جنگل های استوایی جزایر اقیانوس آرام+کوه های آلپ+جنگل های بارانی و انبوه بلژیک و فرانسه+صحراهای بی آب و علف آفریقا و برای اولین بار چین(واسه جنگ با سربازای ژاپنی) را از موتور گرافیکی بتلفیلد بعدی می خواهیم. ضمنا مراحل مخفی کاری در اردوگاه ها و یا مقر نظامی نازی ها و همچنین سربازهای ژاپنی ای که با سرنیزه و به حالت شهادت طلبانه میدوند سمتمون(اسمشون کامیکازه بود؟) فراموش نشه. و در آخر برای شادی روح درگذشتگانتون بی خیال سکانس شروع سرباز رایان و D_DAY بشید.

مطالب پیشنهادی