ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات URL Uploader؛ آپلود فایل در تلگرام از طریق لینک ها

اینترنت این روزهای ما به شدت محدود و حجم اطلاعاتی که در فضای مجازی رد و بدل می کنیم اغلب بالاست. در این شرایط داشتن یک سری ابزار که بتوان به کمکشان در استفاده از ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

اینترنت این روزهای ما به شدت محدود و حجم اطلاعاتی که در فضای مجازی رد و بدل می کنیم اغلب بالاست. در این شرایط داشتن یک سری ابزار که بتوان به کمکشان در استفاده از حجم مصرفی، صرفه جویی کرد موضوع مهمی است که نمی توان نادیده اش گرفت. اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند و دسترسی به مسائل مختلف را راحت تر می کنند.

داشتن ابزاری که بتوان به کمک آن در مصرف حجم اینترنت صرفه جویی کرد نیز یکی از همین مسائل است که می شود به کمک ربات URL Uploader به آن دست یافت. به همین منظور در ادامه این متن و یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام، از این ربات برای تان می گوییم و ویژگی های مهم آن را شرح می دهیم. URL Uploader ربات نسبتا ساده ای است و یک وظیفه ساده هم بر دوش دارد که انصافا خیلی خوب از پس انجام آن بر می آید.

داشتن ابزاری که بتوان به کمک آن در مصرف حجم اینترنت صرفه جویی کرد، یکی از مسائلی است که می شود به کمک ربات URL Uploader به آن دست یافت

در این ربات، به شما اجازه داده می شود که در تلگرام فایل آپلود کنید. اما طریقه آپلود فایل به کمک URL Uploader کمی متفاوت است و با چیزی که اغلب به آن عادت داریم تا اندازه ای فرق می کند. چراکه برای این کار، فقط باید URL ویدیو، سند یا هر فایل دیگری که می خواهید آن را در تلگرام بارگذاری کنید، برای URL Uploader بفرستید. همین کار ساده را که انجام دهید، URL Uploader پردازش های خاص خودش را آغاز و از لینک منبع، فایل مورد نظر شما را استخراج می کند.

سپس URL Uploader کارش را با آپلود کردن فایل استخراج شده در تلگرام به پایان می رساند. با به پایان رسیدن مراحل، فایل مورد نظرتان در صفحه اختصاصی این ربات ظاهر می شود که می توانید آن را بردارید و در هر جایی استفاده کنید. خب مسلما تا به این جای متن از مزایای استفاده از URL Uploader با خبر شده اید.

URL Uploader

به هر حال همانطور که پیشتر گفتیم اینترنت های امروزی با محدودیت بسیاری دست و پنچه نرم می کنند و به کمک چنین راه حل هایی می شود به جای مصرف حجم برای آپلود فایل ها، صرفه جویی کرد و از حجم اینترنت برای مصارف دیگری کمک گرفت. البته URL Uploader ایراداتی هم دارد که نمی توان به آن ها اشاره نکرد. اول اینکه پردازش های استخراج و آپلود فایل در این ربات کمی زمان بر هستند.

البته زمان بر بودن پروسه جدا سازی و آپلود، باید هم زمان بر باشد و نمی شود خیلی سر این موضوع به URL Uploader خرده گرفت. اما متاسفانه بزرگترین مشکلی که URL Uploader با آن رو به روست، مربوط به محدودیت های آپلود آن می شود. به نوعی نمی توانید فایل های بزرگتر از ۵۰۰ مگابایت را از طریق مسیر این ربات در تلگرام آپلود کنید. از طرفی شما نمی توانید در طول روز بیشتر از یک گیگابایت از طریق URL Uploader آپلود داشته باشید.

بزرگترین مشکلی که URL Uploader با آن رو به روست، مربوط به محدودیت های آپلود آن می شود

البته این محدودیت فقط برای کاربران عادی است و می شود با پرداخت پول، آن را برطرف کرد. به زبان ساده تر طراحان URL Uploader سعی دارند با محدود کردن کاربرانشان درآمد کسب کنند. این چیزی است که شاید خوش آیند همه نباشد و احتمالا اگر در URL Uploader دیده نمی شد با رباتی بی نقص و کاربردی مواجه بودیم.

اما در کل کیفیت خدمات URL Uploader در شرایط خوبی قرار دارد و برای استفاده های محدود، این ربات می تواند به شدت کاربردی باشد. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • علیرضا ذوالفقاری
    علیرضا ذوالفقاری | ۱۳ دی ۱۴۰۰

    یک نرمرافزار یا رباط باشه .... یا یک ربات شبیه سازی کنید مثل گوگل کرم که جستجو میکنه اون رباط هم مرورگر رباط هم اونطور باشه هر کاری که تو مرورگر انجام میدیم رباط توش فعال باشه

  • علیرضا ذوالفقاری
    علیرضا ذوالفقاری | ۱۳ دی ۱۴۰۰

    سلام نرم افزار برای ثبت نام خودرو میخواستم

  • isdoiefod
    isdoiefod | ۹ تیر ۱۳۹۹

    ربات @UploaderFileBot خیلی خیلی بهتر از این هستش و پر از امکانات هستش

  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    چه بات خوبی...
    کاش راجبه ساخت ربات و گیر آوردن یا دور زدن هاست هایی مثل آمازون وب سرویس و غیره هم مطلب بذارین...

  • ahosein
    ahosein | ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

    بات ایرانی
    @rapidpars_bot
    هم هست

مطالب پیشنهادی