ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Hide Photos
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Hide Photos & Videos؛ محافظ قدرتمند حریم خصوصی

لو رفتن یک عکس خصوصی می تواند بدترین اتفاق زندگی یک فرد باشد. بنابراین اگر در موبایل تان چنین تصاویری را دارید، باید مثل چشم هایتان از آن ها مراقبت کنید و بهترین تدابیر امنیتی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

لو رفتن یک عکس خصوصی می تواند بدترین اتفاق زندگی یک فرد باشد. بنابراین اگر در موبایل تان چنین تصاویری را دارید، باید مثل چشم هایتان از آن ها مراقبت کنید و بهترین تدابیر امنیتی را برای آن ها در نظر بگیرید.

قفل گذاری روی فایل ها با الگوریتم رمزنگاری ثابت کرده که می تواند راهکار خوبی برای محافظت از حساس ترین اطلاعات باشد. اپلیکیشن اندرویدی Hide Photos & Videos که امروز معرفی می کنیم، با تکیه بر همین موضوع می تواند خیال تان را بابت امنیت تصاویر و ویدیوهای خصوصی راحت کند.

Hide Photos & Videos تصاویر و ویدیوهای منتخب شما را با الگوریتم AES رمزنگاری می کند؛ یک استاندارد رمزنگاری بسیار پیشرفته که تقریبا می توان گفت شکستن آن غیر ممکن است.

با نصب این اپلیکیشن می توانید روی تصاویر و ویدیوهای موجود در حافظه داخلی یا SD، قفل بگذارید و آن ها را از گالری یا هر اپلیکیشن دیگری که به حافظه دسترسی دارد پنهان کنید.

حتی خود اپلیکیشن هم قابل پنهان شدن است. به معنای دقیق تر، Hide Photos & Videos امکانی در اختیارتان گذاشته که آیکن اپلیکیشن را هم از محیط سیستم عامل مخفی کنید تا در صورت دزدیده شدن موبایل یا هر اتفاق دیگر حتی «احتمال» وجود فایل های پنهان در دیوایس شما برای کسی مطرح نشود.

برای ورود به اپلیکیشن هم می توانید پترن یا پین کد بگذارید تا به تصاویر و ویدیوهای قفل شده تان دسترسی پیدا کنید. اما اگر با تمام این تمهیدات، باز هم کسی تلاش کرد که به فایل های خصوصی شما دست درازی کند، Hide Photos & Videos می تواند آن ها را با یک ترفند جالب فریب بدهد.

اگر نسخه حرفه ای اپلیکیشن را بخرید، در صورت تلاش شخصی برای ورود به اپلیکیشن می توانید قابلیت Fake Login را فعال کنید. به لطف این خصوصیت یک صفحه لاگین دروغین برای افراد ظاهر می شود که در صورت ورود، آن ها را به یک Vault تقلبی هدایت خواهد کرد. در این صورت هرگز به Vault اصلی که فایل های خصوصی تان در آن است دسترسی نخواهند داشت.

اما بهترین نکته در مورد Hide Photos & Videos اینکه برای انجام کارش به اینترنت وابسته نیست و می توانید به طور کاملا آفلاین از امکاناتش نهایت بهره را ببرید که از نظر امنیتی، خصوصیت خوب و مطلوبی محسوب می شود.

البته وقتی که آنلاین باشید ناچار به تحمل تبلیغات در گوشه و کنار اپلیکیشن هستید. بنابراین توصیه می کنیم که حتما در استفاده از Hide Photos and Videos اینترنت خود را قطع کنید.

این اپلیکیشن برای استفاده رایگان است، و می توانید آن را همین حالا از گوگل پلی دریافت کنید. در صورت بروز مشکل در دانلود از پلی استور استفاده از ربات تلگرام apk_dl را به شما توصیه می کنیم.

Hide Photos & Videos

Hide Photos & Videos

سازنده: fourchars قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی