ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت نام برای حضور در اختتامیه جشنواره گیم تهران آغاز شد

با پشت سر گذاشتن روندی دو ماهه برای دسته بندی آثار و داوری نهایی، هفتمین جشنواره گیم تهران به پایان کار خود نزدیک می شود. بنیاد ملی بازی های رایانه ای اخیراً ثبت نام تمام ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

با پشت سر گذاشتن روندی دو ماهه برای دسته بندی آثار و داوری نهایی، هفتمین جشنواره گیم تهران به پایان کار خود نزدیک می شود. بنیاد ملی بازی های رایانه ای اخیراً ثبت نام تمام علاقه مندان به حضور در آیین اختتامیه این جشنواره را آغاز کرده است.

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران 19 اسفندماه، از ساعت 18 الی 23 در تالار وحدت تهران برگزار می شود؛ برخلاف چند سال اخیر که مرکز همایش های برج میلاد میزبان بازی سازان و گیمرهای ایرانی بود.

افرادی که به شرکت در این مراسم علاقه مند هستند می توانند با مراجعه به صفحه https://evand.com/events/7thtgf، به رایگان ثبت نام کنند. به گفته مسئولین مراسم، پروسه ثبت نام برای مدیریت بهتر محدودیت های فضا صورت می گیرد و بنابراین اگر می خواهید یک صندلی در یکی از معدود رویدادهای گیم ایران داشته باشید بهتر است همین حالا دست به کار شوید.

ناگفته نماند آن دسته از بازی سازانی که در جشنواره امسال اثری دارند نیازمند ثبت نام نیستند و به صورت جداگانه از آنها دعوت خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی