ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بازیگری تازه در رده قیمتی ۶۰ میلیونی؛ جیلی GC6 فیس لیفت رونمایی شد

برند جیلی را در ایران با محصولات وارداتی همچون امگرند 7 و امگرند X7 می شناسند اما پس از عرضه به نسبت خوب محصولات این برند نام آشنا چینی واردات آن به کلی قطع و ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۷

برند جیلی را در ایران با محصولات وارداتی همچون امگرند 7 و امگرند X7 می شناسند اما پس از عرضه به نسبت خوب محصولات این برند نام آشنا چینی واردات آن به کلی قطع و برچیده شد.

حال شرکت خودروسازان بم که در کارنامه خود عرضه خودروی گل شرکت فولکس واگن را داشته است، دست به مونتاژ مدل GC6 در ایران زده است. این خودرو از اوایل سال عرضه شد و حال این شرکت نسخه فیس لیفت آن را عرضه خواهد کرد.

جیلی

این خودرو در تیپ موسوم به اکسلنت با قیمت قطعی 58.9 میلیون تومان عرضه خواهد شد. این خودرو با تسهیلات مختلف دو تا چهار مرحله ای عرضه خواهد شد و موعد تحویل آن اردیبهشت تا تیر سال آینده خواهد بود و با توجه به زمان تحویل شرکت خودروسازان بم تخفیفات مختلفی را در نظر گرفته است.

جیلی

در بخش قوای محرکه شاهد تغییر خاصی نیستیم مگر شرکت هماهنگی بیشتری را در زمینه های الکترونیکی قوای محرکه بهبود بخشیده باشد. موتور به حجم دقیق  1498 cc توانایی تولید حداکثر قدرت 105 اسب بخار در حداکثر دور موتور 6200 rpm را دارا است.

همچنین گشتاور این موتور به 145 نیوتن متر در دور 4200 rpm می رسد. جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک ساخت شرکت JATCO  ژاپن وظیفه انتقال قدرت را بر عهده می گیرد.

گفتنی است که این گیربکس برخلاف جعبه دنده مورد استفاده توسط سایر خودروسازان چینی، واقعا ساخت ژاپن بوده و در چین مونتاژ نمی شود.

در بخش تعلیق همانند اکثر خودروها در این بازه قیمتی در جلو با سیستم مک فرسون مستقل و در عقب با میل پیچشی  یک تکه طرف هستیم. وزن خودرو نیز به 1132 کیلوگرم می رسد.

از امکانات و تجهیزات خودرو می توان به: 2 ایربگ راننده و سرنشین جلو، سنسور پارک عقب، سانروف، سیستم تهویه مطبوع برقی، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، رینگ آلومینیومی، ترمز هر چهارچرخ دیسکی و...عنوان کرد.

در حال حاضر از رقبای این خودرو می توان به BYD F3، بسترن B30، رنو ساندرو، برلیانس h330 و...در این بازه قیمتی اشاره کرد.

جیلی GC6 در مدل فیس لیفت ظاهر جذاب تری به نسبت پیشینیانش دارد و در صورت عرضه منظم و ارائه خدمات مناسب می تواند سهم به نسبت مناسبی را در این بازه قیمتی ازآن خود کند. گارانتی این خودرو نیز 100 هزار کیلومتر یا 3 سال است.

جیلی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Abolfazl Mandi
    Abolfazl Mandi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

    ایران شده پر از آتا آشغالای چین ، تا کی میخواید سر این مردم کلاه بذارید ، دزدی کنید ازشون و ایرانو عقب مونده نگه دارید
    تو ترکیه یه ماشین چینی نمیشه پیدا کرد همشون فولکس واگن ، فورد و برندای درجه یک سوارن
    اونوقت ما ....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی