ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فراخوان 230 هزار میتسوبیشی اوتلندر، لنسر و ASX

شرکت میتسوبیشی ژاپن و نماینده آن در کشوراسترالیا فراخوانی برای بیش از 230 هزار دستگاه از محصولات مختلف این شرکت را صادر کرده است تا ایرادهای متفاوت این خودروها را برطرف کند. در وحله اول ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۰

شرکت میتسوبیشی ژاپن و نماینده آن در کشوراسترالیا فراخوانی برای بیش از 230 هزار دستگاه از محصولات مختلف این شرکت را صادر کرده است تا ایرادهای متفاوت این خودروها را برطرف کند.

در وحله اول بیش از 70 هزار دستگاه ASX و اوتلندر که از دو مشکل مشابه رنج می برند در این فراخوان قرار گرفته اند.

مشکل اول در نگه دارنده یا همان کلیپر ترمز پارک است که آب می تواند وارد این سیستم شود. در نتیجه شفت ترمز دچار زنگ زدگی می شود و ممکن است اتومبیل در حین پارک خود به خود حرکت کند.

در حالت دوم تنها برخی از مدل ها ممکن است که تنظیم کننده ترمز پارک کارکرد خوبی نداشته باشد و ریسک خطر را افزایش دهد. دارندگان این مدل ها باید کد VIN خودرو را با شرکت سازنده چک کنند.

بخش دیگر این فراخوان به فریم بیرونی سانروف شیشه ای در مدل لنسر مرتبط می شود. به گفته شرکت ممکن است رزین به کار رفته در این بخش چسب استفاده شده را تضعیف کند و به طور بالقوه باعث جا به جا شدن شیشه سقف در حین رانندگی و جدا شدن آن شود.

بخش دیگر فراخوان که بزرگ ترین بخش آن با بیش از 105 هزار دستگاه است مربوط به خودروهای لنسر و اوتلندر می شود. در حالت رانندگی پرفشار ممکن است به دلیل مشکل در تسمه خودرو بخشی از تسمه از جای خود خارج شود که در این حالت چراغ چک موتور اخطار می دهد و مقاومت فرمان به کلی از بین خواهد رفت. باتری به کلی شارژ خالی می کند و موتور خودرو به سرعت به دمای بیش از حد مجاز خواهد رسید.

مورد آخر نیز مربوط به مدل ASX می شود که بین کاپوت خودرو وشیشه جلویی احتمال ورود آب می رود که ممکن است در کارکرد شیشه پاک کن خللی ایجاد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی