ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارکی منتسب به گلکسی J8 سامسونگ منتشر شد

به تازگی بنچمارکی منتسب به موبایل گلکسی J8 سامسونگ منتشر شده که خبر از مشخصات میان رده آن می دهد. بر این اساس تلفن هوشمند یاد شده با مدل SM-J800FN در آزمایش تک هسته ای امتیاز ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

به تازگی بنچمارکی منتسب به موبایل گلکسی J8 سامسونگ منتشر شده که خبر از مشخصات میان رده آن می دهد.

بر این اساس تلفن هوشمند یاد شده با مدل SM-J800FN در آزمایش تک هسته ای امتیاز 728 و در بخش چند هسته ای امتیاز 3683 را کسب کرده است. این امتیازها با امتیاز کسب شده توسط نسخه سال 2018 گلکسی J6 قابل مقایسه است که موفق شده بود امتیاز های تک هسته ای و چند هسته ای 726 و 3643 را کسب کند.

همچنین بنا بر اطلاعاتی که در این بنچ مارک منتشر شده، J8 دارای چیپست اگزینوس 7870 (مشابه با J6 که پیش از این بنچمارکی منتسب به آن منتشرشده بود) خواهد بود که دارای 8 هسته پردازشی است که در فرکانس 1.6 گیگاهرتز کار می کنند. 3 گیگابایت رم نیز برای آن در نظر گرفته شده و نسخه ای که در این آزمایش اطلاعات آن ثبت شده، از اندروید 8.0 بهره می برده است.

انتظار می رود این تلفن هوشمند نیز در آمریکا عرضه شود. البته شاید نسخه های عرضه شده در ایالات متحده با نام دیگری روانه بازار این کشور گردند.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی قصد دارد از موبایل J8 جدید خود رونمایی کند ولی انتظار می رود در آینده ای نزدیک معرفی شود. همچنین هنوز گمانه زنی هایی در خصوص قیمت آن مطرح نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hadi
    hadi | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    با اون قیمتای بالاش پردازنده با اون ضعیفی میزاره اصلا نمی ارزه

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    ۳گیگ رم سامسونگ خیلی خسیسه

مطالب پیشنهادی