ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر PHEV رسما اعلام شد

شرکت آرین موتور به عنوان نمایندگی رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران رسما شرایط فروش محصول جدید خود یعنی اوتلندر PHEV را اعلام کرد. قیمت نهایی این SUV معادل 317 میلیون تومان اعلام شده است. خرید ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۲۵

شرکت آرین موتور به عنوان نمایندگی رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران رسما شرایط فروش محصول جدید خود یعنی اوتلندر PHEV را اعلام کرد.

قیمت نهایی این SUV معادل 317 میلیون تومان اعلام شده است. خرید نقدی خودرو با تخفیف 9 میلیون تومانی 308 میلیون تومان خواهد بود و تحویل آن نیز فوری خواهد بود. همچنین این خودرو با دو تحویل 60 و 120 روز کاری نیز به فروش خواهد رسید.

همچنین شرایط فروش اقساطی با تحویل کوتاه مدت نیز در نظر گرفته شده است و با نرخ سود تسهیلات 12 و 18 درصدی ارائه می شود و موعد تحویل آن فروردین 97 خواهد بود.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV را باید اولین خودروی Plug-in هیبرید عرضه شده در کشور ما قلمداد کرد که قابلیت شارژ مستقیم باتری ها به وسیله اتصال به شارژر مخصوص را دارد. این شارژر همراه با خودرو عرضه خواهد شد.

در بخش قوای محرکه این خودرو یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر بنزینی نقش قوای محرکه درون سوز را ایفا می کند و دو موتور الکتریکی در محور جلو و عقب آن قرار گرفته است که توسط پک باتری 12 KWh لیتیوم یونی تغذیه می شود و یک کلاچ نیز وظیفه انتقال قدرت موتور درون سوز را دارد. به گونه ای که در حالت تمام برقی این خودرو می تواند بردی معادل 50 کیلومتر را بدون دخالت موتور بنزینی طی کند.

در هر صورت میتسوبیشی اوتلندر را باید پر فروش ترین خودروی Plug-in-hybrid دانست و این خودرو را در بیش از 48 کشور جهان عرضه می کند. به گونه ای که این خودرو از زمان رونمایی جهانی آن در سال 2013 تا سال 2015 بیش از 90 هزار دستگاه فروخته است. این SUV از محبوبیت بسیار خوبی در اروپا برخوردار است و به دلیل مصرف بسیار پایین سوخت (1.7 لیتر در یکصد کیلومتر) مورد استقبال واقع شده است.

بزودی تست درایو اولیه میتسوبیشی اوتلندر PHEV در ایران توسط دیجیاتو منتشر خواهد شد.

بررسی میتسوبیشی اوتلندر PHEV در آستانه ورود به بازار ایران

آزمایش فنی میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی 2017

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • darksider
    darksider | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    دیجیاتو جان اولین خودرپی پلاگین هیبزید عرضه شده در لیران بی ام و i8 هستش شما به عنوان رسانه نباید هرچی که شرکت به خوردتون داد و مستقیما بنویسید

    • پویا بهرامی
      پویا بهرامی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

      درود...پیشتر نیز در مطلب معارفه اوتلندر در ایران به این مسئله اشاره کردیم که اولین خودروی plug-in hybird وارد شده به کشور بی ام و i8 بوده است. اما نکته مهم در این جاست که بی ام و i8 در یک بازه زمانی کوتاه به صورت شخصی وارد ایران شده است و اوتلندر phev اولین خودرو با عرضه انبوه توسط نمایندگی رسمی آن در ایران به شمار می رود. با تشکر از حسن توجه شما.
      در این مطلب به موضوع مطرح شده شما اشاره کردیم:

      http://digiato.com/article/2018/02/13/%d9%85%db%8c%d8%aa%d8%b3%d9%88%d8%a8%db%8c%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d9%88%d8%aa%d9%84%d9%86%d8%af%d8%b1-phev-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a2%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%aa/

مطالب پیشنهادی