ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا 9 و نوکیا 8 پرو تا تابستان سال آینده به بازار عرضه می‌شوند

کمپانی فنلاندی HMD Global امسال، کنفرانس خوبی را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا تجربه کرده و رضایت موبایل دوستان قدیمی را جلب نمود. با این حال به نظر می رسد طرفداران این برند قرار است ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

کمپانی فنلاندی HMD Global امسال، کنفرانس خوبی را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا تجربه کرده و رضایت موبایل دوستان قدیمی را جلب نمود. با این حال به نظر می رسد طرفداران این برند قرار است اتفاقات مطلوب دیگری نیز تا پایان سال تجربه کنند. با اینکه تنها یک هفته از معرفی پرچمدار جدید این شرکت یعنی نوکیا 8 سیروکو گذشته، قرار است تا پایان سال میلادی ۲۰۱۸، دو مدل تلفن هوشمند پیشرفته دیگر با نام‌های نوکیا 9 و نوکیا 8 پرو نیز به بازار جهان عرضه شوند.

به تصور بعضی کاربران نوکیا 8 سیروکو، دوربین، مشخصات یا ویژگی‌های آن چنان خیره کننده‌ای نداشت و نتوانست آنها را به خرید این موبایل جدید که در واقع مدلی ارتقا یافته برای نوکیا 8 بود، وسوسه کند. به همین دلیل HMD Global قصد دارد تا پایان سال میلادی نوکیا 9 و نوکیا 8 پرو برای این دسته از کاربران عرضه کند.

با اینکه هنوز مشخص نیست که این شرکت برای دو موبایل مورد نظر چه نام‌هایی در نظر خواهد گرفت اما عده‌ای از کارشناسان باور دارند میان این دو مدل، نام تلفن هوشمندی که از ویژگی‌های بهتری برخوردار است، نوکیا 9 خواهد بود و طبق شایعات در آن یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی تعبیه خواهد شد. در حالی که نمایشگر موبایل نوکیا 8 پرو ۵.۵ اینچ بیشتر نخواهد بود. البته هنوز این مشخصات رسماً تایید نشده و ممکن مشخصات یا نام مدل‌ها تغییر کند.

 

با این حال نکته‌ی مهم این است که به احتمال قوی نوکیا 9 از ماژول دوربین ۵ لنزه‌ این برند استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، مدل یاد شده اولین موبایل با برند نوکیا خواهد بود که از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگرش بهره خواهد برد. با اینکه دو تلفن هوشمند یاد شده قرار است از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده کنند اما به نظر می‌رسد مقدار رم و حافظه‌ داخلی آنها با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

بر اساس گزارشات بدست آمده، نوکیا 9 نرخی معادل پرچمداران فعلی برند‌های دیگر نظیر گلکسی 9 داشته باشد و به همین ترتیب مدل نوکیا 8 پرو نسبتاً به قیمت ارزان‌تری عرضه گردد. تاریخ عرضه‌ی این دو محصول هنوز رسماً تایید نشده اما به نظر می‌رسد کمپانی فنلاندی قصد دارد تا مرداد ماه سال آینده این دو تلفن هوشمند را معرفی کرده و تا پایان تابستان آنها را به بازار جهانی عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    منتظریم شدید

  • امیر
    امیر | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    بازگشت اژدها

  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

    ببینیم نوکیا چندتا گل میزنه و چنتا گل میخوره

مطالب پیشنهادی