ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت SE
تکنولوژی

هواوی از میت SE رونمایی کرد؛ میت 10 لایت در قالب آنر 7X

بازار پر رونق موبایل آمریکا با برند میت هواوی آشنایی چندانی ندارد اما سری آنر این کمپانی که شامل موبایل های زیر 250 دلار است، در جذب نظر خریداران آمریکایی عملکرد موفقی داشته است. این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

بازار پر رونق موبایل آمریکا با برند میت هواوی آشنایی چندانی ندارد اما سری آنر این کمپانی که شامل موبایل های زیر 250 دلار است، در جذب نظر خریداران آمریکایی عملکرد موفقی داشته است.

این کمپانی که مدتی قبل اسمارت فون های میت 10 پرو و نسخه ویژه ای از آن را با عنوان «پورشه دیزان» به صورت مستقل در آمریکا عرضه کرده بود، حالا مدل جدیدی را تحت عنوان میت SE روانه این میدان کرده است.

از آنجا که رمز موفقیت هواوی تاکنون عرضه موبایل های اقتصادی بوده، میت SE برخلاف پرچمدارهای این کمپانی تنها 229 دلار قیمت خواهد داشت.میت SEاگر ظاهر این موبایل برایتان آشنا به نظر می رسد چندان جای تعجبی ندارد چرا که میت SE در واقع همان آنر 7X با نمایشگر 5.9 اینچی و چیپست کایرین 659 با پردازنده هشت هسته ای است.

حتی بدنه آلومینومی و دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز دست نخورده باقی مانده و تنها تفاوت موجود این است که رم آن از 3 به 4 گیگابایت و حافظه داخلی اش نیز از 32 به 64 گیگابایت ارتقا یافته است.

این بهینه سازی ها البته بی هزینه هم نبوده و قیمت آن از 199 دلار به 229 دلار افزایش یافته، هرچند این تفاوت قیمت چندان چشمگیر نیست و می تواند خریداران بیشتری را به سمت این موبایل جلب کند.

نکته جالب این جاست که با توجه به مشخصات جدید، میت SE را می توان میت 10 لایت در پوسته آنر 7X دانست که هواوی برای کاهش قیمت آن به جای تعبیه دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی، به یک سنسور 8 مگاپیکسلی بسنده کرده است. گرچه هدف از تعبیه سنسور 2 مگاپیکسلی دوم در دوربین اصلی نیز تنها فراهم آوردن امکان ثبت تصاویر پرتره بوده است.

کمپانی چینی این موبایل را در رنگ های طلایی با پنل جلوی سفید و خاکستری با پنل جلوی مشکی عرضه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • samihasani
    samihasani | ۱۳ فروردین ۱۳۹۷

    یه سری توضیحات رو میخواستم راجع به میت ۱۰ لایت بهتون بدم چونکه واقعا گوشیه فوق العاده ایه و ارزش خرید بالایی داره. یک باتری 3340 میلی‌آمپرساعتی برای Mate 10 lite در نظر گرفته‌ شده که برای انواع کارهای روزانه مناسب است و به نظر می‌رسد که برای نگه‌داشتن باتری برای یک روز کفایت می‌کند. گفتنی است این محصول از صفحه‌نمایش 5.9 اینچی با نسبت تصویر 18:9 بهره می‌گیرد و از اندروید 7.0 برخوردار است که قابلیت‌های مختلفی برای مصرف بهینه‌ی باتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران این گوشی می‌توانند سنسور تشخیص اثرانگشت را شخصی‌سازی کنند تا بتوانند کارهای مختلفی با آن انجام دهند. اگر نمایشگر بزرگ در کنار ظرفیت زیاد حافظه‌ی داخلی و رم از اولویت‌های شما در انتخاب گوشی موبایل هستند و اگر در گروه علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی موبایل قرار دارید، می‌توانید گوشی هوآوی میت 10 لایت را به‌عنوان یکی از گزینه‌های انتخاب مدنظر قرار دهید.

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

    Honor 7X هم رم 4 و حافظه 64 داره
    اصلا رم 3 نداره
    اونی که شما میگین P Smart ه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی