ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سوء استفاده از سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای پایان می یابد

سرقت اطلاعات در اپلیکیشن ها در سال های اخیر بسیار اتفاق افتاده و بر خلاف تصور عموم این کار چندان هم مشکل نیست. خصوصاً در اندروید که هکرها می توانند با یافتن و دستکاری نسخه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

سرقت اطلاعات در اپلیکیشن ها در سال های اخیر بسیار اتفاق افتاده و بر خلاف تصور عموم این کار چندان هم مشکل نیست. خصوصاً در اندروید که هکرها می توانند با یافتن و دستکاری نسخه های رسمی اپ ها با اکانت های رایگان وارد بسیاری از برنامه ها شوند و از قابلیت های ویژه نسخه پولی آنها استفاده کنند. به نظر می رسد اخیراً این مشکل گریبان گیر سرویس استریم اسپاتیفای نیز شده و مسئولین این کمپانی تصمیم گرفته اند این سوء استفاده را به کاربران مذکور اطلاع دهند.

البته پیش از این نیز اسپاتیفای با مشکل متخلفان این چنینی مواجه بوده ولی تا کنون اقدامی در این باره انجام نداده بود. حالا برخی از کاربران این سرویس استریم موسیقی ایمیلی را دریافت کرده اند که به آنها اطلاع داده شده «فعالیت های غیر طبیعی» در اپلیکیشنی که در حال استفاده از آن هستند مشاهده شده. البته به کاربران اطمینان داده شده که اطلاعات کاربری آنها همچنان امن است.

اخطاری که اسپاتیفای برای کاربران سوء استفاده کننده ارسال کرده.

به نظر می رسد اسپاتیفای با ارسال این ایمیل، قصد دارد به کاربرانی که در حال سوء استفاده هستند اخطار دهد و ظاهراً هنوز خبری از مسدود کردن اکانت این کاربران نیست. در متن ایمیل از کاربران درخواست شده هرگونه نسخه غیر رسمی از این اپ را از روی دستگاه های خود پاک کنند و نسخه رسمی را از فروشگاه گوگل پلی اندروید دریافت نمایند. اسپاتیفای اخطار داده:

«اگر اسپاتیفای تکرار استفاده غیر مجاز اپلیکیشن ها با نقض شرایط و ضوابط را تشخیص دهد، ممکن است تصمیم به تعلیق یا مسدود کردن اکانت شما بگیرد».

بر اساس گزارش ها برخی از کاربرانی که از اپ های غیر رسمی استفاده می کردند، اکنون اپ مذکور برای آنها از کار افتاده، در حالی که برخی دیگر همچنان می توانند از اپ های غیر رسمی استفاده کنند. به این ترتیب احتمالاً در آینده نزدیک بسیاری از کاربرانی که از اکانت های رایگان به منظور بهره بردن از قابلیت های پولی استفاده می کردند، مجبور خواهند شد به سیستم پرداخت ماهانه سرویس استریم موسیقی یاد شده روی آورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

    برا ما که هر روز میبست و یه نو میریختیم.
    هرچند الآن دیگه اسپاتیفای در دسترس هم نیست.

  • پوریا مقدسی
    پوریا مقدسی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

    منم انداخت بیرون ? خوب چی کار کنم تو کشوری زندگی میکنم باید برای یک ماه استفاده از این نرم افزار حدود 60 هزار تومن یعنی تقریبا 10% درآمد ماهانه ی دانشجوییمو بدم?وقتی خارجی با قیمت 5 تا نوشابه بخرنش?ای بابا...اینم ازمون گرفتن

مطالب پیشنهادی